اولویت دولت کمک به چهار دهک پایین جامعه است/ لزوم جدی گرفتن معامله گران کلان اقتصادی


ساعت: 10:58
تاریخ انتشار: 1401/02/16
کد خبر: 1836657

حسینعلی شهریاری گفت: باید با افرادی که مصالح کشور را در جیب خود نگه می دارند و یا به حساب افراد خاصی واریز می کنند برخورد شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با عصر هامون اظهار کرد: دهک های بالای جامعه نیاز به یارانه ندارند و اولویت دولت کمک به چهار دهک پایین جامعه است.

وی افزود: در همه جای دنیا مرسوم است که دولت با پرداخت یارانه به دهک های پایین جامعه کمک می کند و در ایران هم چون دهک های پایین جامعه کم درآمد هستند به آنها یارانه می دهند.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید با سوداگران کلان اقتصادی که منابع کشور را غارت می کنند مقابله کنیم.

شهریاری افزود: برخی منابع کشور را به جای استفاده عمومی و حفظ منافع کشور جمع آوری می کنند و یا به حساب افراد خاصی که باید با آنها کار شود واریز می کنند.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص ارز ترجیحی در 22 دی ماه سال گذشته نامه جداگانه ای به سرانه های سه گانه نوشتم که حذف ارز ترجیحی دارو و تجهیزات پزشکی برای مردم مشکل ایجاد می کند و مسئولان باید با قاچاق برخورد کنند و نباید استفاده کنیم. به این بهانه مشکلاتی برای مردم پیش خواهد آمد.

نماینده مردم زاهدان با بیان اینکه یارانه باید با افزایش قیمت آب، برق و … افزایش یابد، گفت: در دولت جدید مدیرانی از دولت قبل هستند که ممکن است انگیزه ای برای کار در دولت جدید نداشته باشند که این امر منجر می شود. به حوادث نامطلوب. این اتفاق افتاد.

شهریاری گفت: در روزهای اخیر در صدا و سیما شاهد بودیم که آرد یارانه ای به جای نانوایی های دولتی در نانوایی های فضای باز عرضه می شود که باید با قاچاق مبارزه کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید