سه برابر شدن تسهیلات اشتغال برای 5 دهک پایین جامعه


ساعت: 15:23
تاریخ انتشار: 1401/02/06
کد خبر: 1834602

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان از افزایش سه برابری تسهیلات اشتغالزایی خبر داد و گفت: تسهیلات اشتغال تنها برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد نیست، بلکه به تمامی افراد جویای کار در پنج دهک پایین جامعه ارائه می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صاحب نیوز؛ کریم زارع در رزمایش اطعام مهدوی هیئت شاهین شهر گفت: با کمک اقشار، خیرین و خیران از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون بیش از 80 هزار بسته کمک غذایی و 750 پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع شده است. فرم اسکن غذای مهدوی شاهین شهر هزار زندانی است.

مدیرکل کمیته همیاری امام خمینی (ره) استان اصفهان هدف از برگزاری رزمایش تغذیه مهدوی را ایجاد روحیه همدلی در بین مردم نیکوکار دانست و افزود: با نیازمندان است تا هیچکس از دغدغه ها رها نشود. و نیازهای همشهریان و خانواده آنها در واقع ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری با ایجاد روحیه نوع دوستی و انسان دوستی است.

وی با اشاره به خدمات کمیته کمک به مددجویان امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: خدمات آموزشی و فرهنگی.

زارع با قدردانی از همدلی و همراهی مردم خیر و نیکوکار تصریح کرد: ورزش رژیم مهدوی عمدتا حاصل همکاری و همراهی مردم خیر و نیکوکار استان بوده است.

وی افزود: از زمان تاسیس موسسات خیریه در محلات مختلف مردم نسبت به نیازمندان توجه و همدلی بیشتری دارند و اگر مردم دلسوز و شرکت ها، شرکت ها، ادارات و کارخانجات نبودند قطعا نمی توانستیم خدمات ارائه دهیم. به محرومان.»

مدیرکل کمیته مددکاری امام خمینی (ره) استان اصفهان با بیان اینکه کمیته مددکاری با حمایت همه کارکنان و مردم خیر از تلاش برای ارائه خدمات دریغ نکرده است، گفت: امسال وام کار را به سه برابر افزایش می دهیم. و این تسهیلات فقط مختص مشتریان کمیته امداد نیست، بلکه تمامی افراد جویای کار در پنج دهک پایین جامعه می توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

وی افزود: انتظار داریم با کمک مسئولین شهرستان بتوانیم مراکز خیریه بیشتری را در شهرستان ساماندهی کنیم و خدمات این کمیته را برای کمک به مردم بیش از پیش واگذار کنیم. امیدواریم این روند انتقال خدمات بیشتری را برای نیازمندان و محرومان فراهم کند.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید