اولین بارندگی پاییزی در کردستان از فردا آغاز می شود

زمان: 09:57
تاریخ انتشار: 14/08/08
کد خبر: 1779649

کارشناس اداره کل هواشناسی کردستان گفت: بر اساس بررسی نقشه ها و نتایج مدل های هواشناسی، کردستان روز جمعه شاهد اولین بارندگی موثر پاییزی بود که تا یکشنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ خسرو سیف پناهی کارشناس اداره کل هواشناسی استان کردستان در گفتگو با خبرنگار کُردتودی گفت: بر اساس بررسی نقشه ها و مدل های هواشناسی، کردستان روز جمعه شاهد اولین بارندگی موثر پاییزی خواهد بود که تا یکشنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت. “

وی با بیان اینکه بارش ها نسبت به چند روز گذشته دما را در بعدازظهر جمعه در استان افزایش می دهد گفت: از روز جمعه تا اواسط هفته آینده کمینه و بیشینه دما در استان افزایش می یابد.

وی افزود: میزان بارش ها قابل توجه است و افزود: این بارش ها بیشتر نواحی غربی و جنوبی استان مانند شهرستان های مریوان، سروآباد، کامیاران، سنندج و دهگلان را در بر می گیرد که پیش بینی می کنیم در برخی نقاط به 15 تا 15 برسد. 20 میلی متر.

سیف پناهی با اشاره به اینکه شب گذشته بابرشانی و یاسوکند سرعت باد 16 متر بر ثانیه داشتند، یادآور شد: امروز پنجشنبه وزش باد در روستاها قابل توجه است که باعث کاهش کیفیت هوا می شود.

وی در پایان توصیه هایی به کشاورزان کرد و گفت: کشاورزان تا یکی دو روز آینده محصولی را که در زمین دارند برداشت کنند تا با ضرر و زیان مواجه نشوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید