اولین دوره جایزه ادبی مسیحا به میزبانی البرز برگزار می شود

ساعت: 11:43
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۶
کد خبر: 1798408

مرضیه مینایی پور; دبیر جشنواره مسیحا گفت: اولین دوره جایزه ادبی مسیحا با موضوع «انتظار» و به منظور جذب نویسندگان فعال در حوزه نشر به جشنواره در سه بخش داستان کوتاه، شعر و نسخ خطی برگزار می شود. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مرضیه مینای پور استاد و پژوهشگر حوزه مهدویت و دبیر جشنواره مسیحیت در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: .

وی ادامه داد: این جایزه ادبی توسط حوزه مشق و جمع کثیری از استعدادهای برتر اهدا شد تا گامی هر چند کوچک در جهت ترویج و حفظ فرهنگ انتظار و در راستای توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی، شناسایی افراد مستعد با حمایت برداشته شود. و معرفی آنها به جامعه.» فرهنگی و هنری است.

دبیر جشنواره گفت: آثار ارسالی باید حداقل 100 و حداکثر 250 کلمه باشد و این آثار پیش از این به جشنواره ای ارسال نشده باشند. شرکت در این مسابقه محدودیت سنی ندارد و مهلت ارسال آثار از 7 تا 20 بهمن ماه 1400 می باشد.

وی گفت: جوایز نفرات اول، دوم و سوم هر بخش به ترتیب یک میلیون و یکصد و پنجاه، یک میلیون و پانصد هزار ریال است و به 12 اثر برگزیده لوح افتخار اهدا خواهد شد.

مینای پور ادامه داد: در مجموع 40 تا 45 اثر برگزیده در قالب کتاب منتشر می شود و نویسندگان برجسته جایزه ادبی در حوزه نشر معرفی و آثارشان با شرایط ویژه منتشر می شود.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: متقاضیان می توانند آثار خود را با ذکر مشخصات (نام و نام خانوادگی، محل سکونت و شماره تلفن) به شماره های 09393353009 واتساپ و 09191570936 ارسال کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید