آخرین مهلت ارسال آثار برای جایزه ادبی شهید محمدحسین حدادیان تا خرداد 1401 است.


ساعت: 15:05
تاریخ انتشار: 14/30/1400
کد خبر: 1809610

شهيد محمد حسين حداديان دبير جايزه ادبي گفت:

دبیر جایزه ادبی محمدحسین حدادیان با اشاره به مهلت ارسال آثار تا خرداد ماه سال آینده گفت: اولین جایزه ادبی شهید محمدحسین حدادیان در یک تاریخ کوتاه با دو رویکرد شهید و فرقه ضاله برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از فردا پدرخوانده، خانم مهری گلمپور ظهر امروز در مراسم رونمایی از پوستر جایزه ادبی شهید محمدحسین حدادیان گفت: در جامعه و حکومتی زندگی می کنیم که متاسفانه هنوز فاطمیه بین در و دیوار است و علی درد دارد. غیبت محمد حسین اتفاق نیفتاد.
وی ادامه داد: اولین جایزه ادبی شهید محمدحسین حدادیان با دو رویکرد در داستان ها برگزار می شود.
دبیر جایزه ادبی شهید محمدحسین حدادیان گفت: این جشنواره ادبی با موضوع شهادت در گلستان هفتم و به طور کلی فرقه های متوهم برگزار می شود.
وی با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره افزود: درباره فرقه های متوهم مطالب زیادی نوشته شده است که بیشتر آنها تخصصی هستند اما در این جشنواره می خواهیم نوشته هایی با موضوع فرقه های متوهم به زبان عمومی تر و برای همه اقشار جامعه نوشته شود. “
گلمپور افزود: از سوی دیگر آثاری با موضوع شهدای امنیت در این جشنواره ساخته می شود. به دلیل امنیت شهدا برای امنیت، بسیاری از آنها مظلوم هستند و این جشنواره می تواند کمی از مظلومیت آنها بکاهد.
او گفت: قرار نیست این یک نگاه کاملا حرفه ای باشد و ما به دنبال داستان های احساسی نیستیم. داستان های حرفه ای باید در چارچوب داده شده ارائه شوند.
دبیر جایزه ادبی شهید محمدحسین حدادیان با اشاره به اینکه اسامی داوران در پایان اعلام می شود، گفت: داوران افرادی حرفه ای و خوش نام هستند.
وی گفت: برنده اول 12 میلیون تن، نفر دوم 8 میلیون، نفر سوم 5 میلیون وجه نقد و 10 اثر مورد ارزیابی قرار می گیرد.
گلمپور با اشاره به اینکه 20 اثر اول به صورت کاغذی منتشر می شود، تصریح کرد: آخرین مهلت ارسال آثار تا 12 خرداد سال آینده و اختتامیه 8 تیرماه خواهد بود.
وی ادامه داد: جایزه ادبی اول فقط در بخش داستان کوتاه برگزار می شود و در دوره های بعدی در بخش های شعر، عکاسی و غیره آثار می پذیریم.
شهید محمدحسین حدادیان دبیر جایزه ادبی افزود: از مبتدی تا حرفه ای می توانند در این جشنواره ادبی شرکت کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید