شهید حدادیان دغدغه امنیت و مبارزه با فرقه های ضاله را داشت


ساعت: 15:05
تاریخ انتشار: 14/30/1400
کد خبر: 1809600

پدر شهید مدافع امنیت محمدحسین حدادیان با بیان اینکه آثار و برکات خون شهید بسیار است، گفت: شهید محمدحسین حدادیان دغدغه امنیت و مبارزه با فرقه های بدعت گذار را داشت و در اینجا به شهادت رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از فردا پدرخوانده، فرهاد حدادیان پدر شهید مدافع امنیت محمدحسین حدادیان ظهر امروز در مراسم رونمایی از پوستر جایزه ادبی محمدحسین حدادیان اظهار داشت: شهید محمدحسین حدادیان 28 دی ماه 1373 در تهران متولد شد و 7 سال سن دارد. . بسیجی بود و در مسجد کار می کرد.
وی ادامه داد: این شهید در اسفند 1396 در خیابان پاسداران توسط فرقه ضاله به شهادت رسید.
پدر این شهید بیان می کند: شهید حدادیان مخلص و کم حوصله است و همواره در فکر حفظ دستاوردهای نظام است؛ در حالی که این شهید والا مقام معظم رهبری در این زمینه به سر می برد. او هرگز به کارهای نیکی که انجام داد مباهات نکرد، به خاطر اخلاص و بی تکلفی اش پاداش شهادت را گرفت.
وی با اشاره به حملات دشمن به این شهید گفت: اگر دشمن علیه این شهید اینگونه مانور می دهد به خاطر انقلابی بودن اوست. این شهید دغدغه امنیت و مبارزه با فرقه های بدعت گذار بود. پس از شهادت این شهید، دشمن می دانست که خون این شهید چه عواقب و برکاتی خواهد داشت که چنین حمله ای را انجام دهد.
حدادیان افزود: چند روز پس از شهادت این شهید، رهبر معظم انقلاب به منزل ما آمدند و گفتند بچه داغ بودن سخت است، اما خون این شهید آثار و برکات زیادی خواهد داشت.
وی بیان کرد: جوایز در نظر گرفته شده برای این جشنواره ادبی از خانواده شهید است و هیچ ارگان و ارگانی در این زمینه دخیل نیست.
پدر شهید حدادیان خاطرنشان کرد: خانه فرقه گنابادی دیوار به دیوار معراج شهداست. چند روز بعد از شهادت محمد حسین این خانه تعطیل شد و اجازه فعالیت ندادند اما بعد از 7 ماه دولت اجازه افتتاح خانه را داد اما به لطف جوانان انقلابی چهار سال نگذاشتیم در خانه باز شود. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید