انتشار فراخوان سومین جایزه ادبی مادرانه

دبیرخانه سومین جایزه ادبی «سرزمین مادری» از تمامی علاقه مندان، بازیگران و پدیدآورندگان عرصه شعر و ادب دعوت کرده است تا آثار خود را برای دریافت این جایزه ملی ارسال کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری اصفهان موج


سومین جایزه ادبی مادری امسال مزین به نام حضرت شهربانو والده مکرمه امام سجاد علیه السلام است و هنرمندان و شاعران فعال در عرصه شعر و ادب می توانند آثار و اشعار خود را به آدرس زیر ارسال کنند. دبیرخانه این جایزه ادبی

این جایزه ادبی از شاعران سراسر ایران دعوت کرد تا آثار خود را در یکی از قالب های شعری با مضامین «تأثیر اصل و خانواده نیکو در تولد فرزندان پاک»، «تأثیر عفت و نجابت در تربیت» ارسال کنند. آیندگان»، «نقش شناختی مادران بصیر»، در تربیت نسلی از امامان حق شناس و معتقد به حق، «حضرت شهربانو ایران را به خانه عصمت و طهارت» و «حضرت شهربانو» بفرستند. بهشت ایران به همسر سید جوان از بهشت ​​به دبیرخانه.

آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه سوم جایزه ادبی مادر سیزدهم بهمن ماه 1402 تعیین شده و مراسم اختتامیه همزمان با اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت علی بن الحسین زین العابدین علیه السلام برگزار می شود و هنرمندان و آثار برگزیده انتخاب خواهند شد. مورد تقدیر قرار گرفت و جوایز نفیس دریافت کرد.

علاقه مندان به شرکت در این جایزه ادبی می توانند آثار خود را به صورت آنلاین به نشانی jafaribnalreza.com/madaraneh ارسال کنند.

همچنین تلفن 03135279262-67 داخلی 100 و 101 همه روزه از ساعت 8 الی 11 آماده پاسخگویی به سوالات و راهنمایی هنرمندان محترم خواهد بود.

جشنواره ادبی مادر



آیا این خبر مفید بود؟