درخواست مدیریت برای شبکه ملی اطلاعات به قوت خود باقی است / لزوم رسیدگی به طرح حفاظتی مانند سایر قوانین مادرانه در کشور

ساعت: 13:11
تاریخ انتشار: 1300/09/16
کد خبر: 1790294

حجت‌الاسلام عبدالرحیم علیزاده گفت: مجلس باید مانند سایر قوانین مادرانه در کشور روی طرحی برای حمایت از حقوق مصرف‌کننده کار کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام عبدالرحیم علیزاده معاون راهبردی و سیاسی بسیج اساتید و دانشجویان در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: نسخه اولیه طرح حمایت از مصرف کننده که در دولت قبل تشکیل شد عجولانه بود.

وی ادامه داد: این طرح با تاخیر زیاد و در لحظه ای نامناسب برای واگذاری دولت تقدیم مجلس شد.
وی گفت: ما نباید در این موضوع مهم که می تواند بر جهان تأثیر بگذارد عجله کنیم. بلکه باید در این راستا کار اساسی، پخته و همه جانبه انجام شود و درخواست مدیریت برای شبکه ملی اطلاعات هر چه سریعتر در کشور اجرایی شود.
حجت الاسلام علیزاده گفت: مقام معظم رهبری درباره اهمیت فضای مجازی فرمودند: اگر مسئله رهبری نبود من مسئول فضای مجازی کشور بودم. بنابراین دولت باید بتواند در این عرصه حضور موثری داشته باشد.
وی ادامه داد: مجلس باید برای حفظ حقوق مصرف کننده مانند سایر قوانین مادرانه در کشور برنامه ریزی کند.
این کارشناس افزود: زمانی که می خواهید از مصرف کنندگان، اطلاعات و تعاملات آنها حمایت و حمایت کنید، باید فضا را به درستی تعریف کنید و سازوکار لازم را برای آن در کشور فراهم کنید.

حجت الاسلام علیزاده در خاتمه خاطرنشان کرد: این فضا حاشیه ای، متغیر و تکراری است و او در دسترس دشمن و دشمن است او می تواند در آن هر کاری انجام دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید