پرداخت فوق العاده برای مناطق عملیاتی همچنان به قوت خود باقی است


ساعت: 11:09
تاریخ ارسال: 08/04/1401
کد خبر: 1906072

عبدالرضا مصری گفت: پرداخت اضطراری مناطق عملیاتی اعم از کشوری و لشکری ​​همچنان پابرجاست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصاد نیوز، با پیگیری مستمر نمایندگان و توجه ویژه مجلس یازدهم، موضوع مناطق نظامی اضطراری در اجرای ماده 91 قانون دیوان عدالت اداری مجدداً در هیأت عمومی مطرح می شود و به دلیل در صورت نقض رأی قبلی، مناطق نظامی اضطراری ایجاد خواهد شد.

عبدالرضا مصری در گفتگو با مرصاد نیوز گفت: پرداخت فوق العاده مناطق عملیاتی اعم از کشوری و لشکری ​​همچنان پابرجاست.

نایب رئیس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وضعیت اضطراری منطقه جنگی در برنامه ششم توسعه تعریف شده است، گفت: با ارائه دو طرح فوریت به صورت استفساریه و بالاترین رای نمایندگان، دیوان عدالت اداری. در تصمیم قبلی خود برای پایان دادن به مناطق نظامی اضطراری تجدید نظر شده است.

وی همچنین یادآور شد: در برنامه ششم توسعه وظایف نهادهای مختلف برای جبران عقب ماندگی مناطق دفاع مقدس تعریف شده است. تا به حال این اتفاقات خارق العاده برای افرادی که در این مناطق حضور داشته اند رخ داده است.

مصری گفت: پرداخت فوق العاده مناطق عملیاتی همچنان پابرجاست.

اخیراً دیوان عدالت اداری با صدور رأی، ماده 112 قانون برنامه ششم را در حالی که تفسیر قانون مطابق قانون اساسی شورای اسلامی بوده، لغو کرده است.

پیش از این با اقدامات بعدی نمایندگان 6 استان مرزی، فوریت طرح 2 ماده 112 برنامه ششم توسعه در خصوص بهره مندی 6 استان مرزی از حق مناطق نظامی که توسط دیوان عدالت اداری لغو شده بود، مجددا لغو شد. – با صدای قاطع نمایندگان مردم تصویب شد.

باید بگویم؛ برخورداری از حق مناطق جنگی مطالبه حق کارگری استان های مرزی است و با بازگرداندن این امر به فرامین افسران استان های جنگ زده گامی در جهت جبران عقب ماندگی ها برداشته می شود. آن استان ها

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید