وزیر کشور: محدودیت های تاج و تخت تا پایان پیک ششم به قوت خود باقی است

وزیر کشور: محدودیت های تاج و تخت تا پایان پیک ششم به قوت خود باقی است

روز جدید وزیر کشور گفت: با توجه به نگرانی های موجود هیچ تغییری در محدودیت های تاج ایجاد نشده است و این محدودیت ها تا لغو پیک ششم به قوت خود باقی است.

احمد واحدی وزیر کشور امروز سه شنبه در حاشیه اجلاس ضد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: موضوع جلسه قرارگاه بیشتر در مورد پیک ششم تاج بود و نگرانی هایی در این باره وجود دارد. متاسفانه الان 22 شهر قرمز رنگ داریم و احتمال قرمز شدن شهرهای دیگر هم هست و باید مراقب پیک ششم باشیم.

وی افزود: یکی از موضوعات امروز تقویت طرح شهید سلیمانی و غربالگری و تست های سریع بود. از طرفی بحث اعزام گروه های ویژه برای کنترل قله تاج در شهرهای سرخ مانند شهرهای نارنجی بود.

واحدی گفت: با توجه به نگرانی‌های موجود هیچ تغییری در حدود تاج ایجاد نشده است و این محدودیت‌ها تا رفع قله ششم به قوت خود باقی است.

وی در خصوص رفع محدودیت تردد در شب نیز گفت: رفع محدودیت تردد در شب باید در ستاد ملی کرونا بررسی و مصوبات آن اعلام شود.

وحیدی در پاسخ به این سوال که آیا قانونی برای ممنوعیت فعالیت اصناف بعد از 12 شب وجود دارد؟ وی گفت: هیچ محدودیتی نسبت به قبل کاهش نداده ایم و اصناف می توانند طبق ابلاغیه های قبلی اقدام کنند. البته اصناف باید دو دوز واکسن دریافت کنند، اما اصناف از اول آبان ماه با دور واکسن شروع به کار کردند.»

دیدگاهتان را بنویسید