مردم پیک تاج ششم را جدی می گیرند/ قرمز تفرش، محلات و خمینی نارنجی شد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید محمد جمالیان در گفتگو با دیار آفتاب; وی گفت: در آخرین اعلام رنگ های تاج شهرستان های استان، شهرستان تفرش که هفته گذشته به رنگ نارنجی بود، قرمز شد.

وی افزود: همچنین در این پیام رنگ شهرهای اراک، ساوه، محلات و خمین نارنجی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: شهرهای زرندیه، فراهان، کمیجان، آشتیان، هنداب، شازند و دلیجان نیز در وضعیت زرد قرار دارند و هر لحظه ممکن است دچار تغییرات کرونری شوند.

جمالیان گفت: متأسفانه این روزها بیماری عروق کرونر قلب و بستری شدن مدام در حال فرار و فرود است و جابه جایی شهرها با رنگ های مختلف و تغییر آنها طی هفته آینده گواه آن است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: شهر تفرش هفته گذشته نارنجی بود اما این هفته قرمز شد، همچنین شهرهای محلات و خمین که هفته گذشته زرد بودند، نارنجی شدند.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه در هفته جاری تعداد شهرهای قرمز رنگ کشور از 29 شهر به 33 شهر افزایش یافته است، زنگ پیک ششم به صدا درآمده و این بیماری با کوچکترین بی توجهی دوباره اوج می گیرد و ممکن است برای افراد ساکن در شهرها و پوز با مشکل مواجه شود. تهدیدها

وی افزود: بدون شک به سمت قله ششم حرکت می کنم و این دور از ذهن نبود چرا که ماهیت این اپیدمی همین است و مردم باید همچنان قله ششم و این بیماری را جدی و با رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی پیگیری کنند. واکسن ها را در اولویت زندگی من قرار دهید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید