هشداری که جدی گرفته نشد/ آغاز پیک تاج ششم در کشور

ساعت: 09:26
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۶
کد خبر: 1803442

با اعلام رنگ جدید تاج، شهرستان اردکان طی 47 روز به عنوان اولین شهر تاج قرمز کشور تبدیل شد و رسیدن ششمین قله تاج را رقم زد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، دو روز پیش سایت خبری یزدرسا به نقل از معاونت فنی مرکز بهداشت یزد گزارش داد و به نقل از معاونت فنی مرکز بهداشت یزد، ششمین قله تاج در آستانه آغاز به کار است و با توجه به سابقه اردکان در آغاز قله های قبلی تاج، وفور ششمین قله. موج تاج.

ادامه مطلب

رنگ های جدید اعلام شده و اردکان اولین شهری است که از زمان انتشار سویه آمیکرون در 47 روز گذشته در تاج قرمز قرار گرفته است.

0bdf2a8e 8048 47db b36a aa1116e9a7d3 خبر خاکستری

از 20 آذرماه تاکنون هیچ شهری در کشور در حالت قرمز تاج قرار نگرفته است، اما شهر اردکان اولین شهر سرخ رنگ کشور شد و آغاز ششمین قله تاج را اعلام کرد.

این نه تنها تغییر رنگ نقشه تاج کشور بود، بلکه شهرهای ابرکوه، خاتم، مهریز، میبد (یزد)، کاشان (اصفهان)، فردوس (خراسان جنوبی)، تربت حیدریه (خراسان رضوی) را نیز تغییر داد. و بستک (هرمزگان) . وضعیت نارنجی.

بیش از 50 درصد ساکنان یزد با نوبت سوم واکسینه نشده اند

محسن میرزایی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با بیان اینکه شهر اردکان قرمز است و رنگ پنج شهر دیگر استان یزد آغاز ششمین قله تاج است، گفت: پنج شهر استان یزد از آبی به زرد تغییر وضعیت داده اند که این یک هشدار است.

وی با تاکید بر واکسیناسیون نوبت سوم کرونا گفت: متأسفانه بیش از نیمی از مردم استان یزد نوبت سوم واکسن کرونا را تزریق نکرده‌اند، در حالی که این موضوع باید در اولویت خانواده‌ها قرار گیرد تا در برابر آن بیشتر و ایمن‌تر شوند. این ویروس. “

a6a99428 5ba1 4ce9 81f8 865696374806 خبر خاکستری

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد افزود: امیدواریم شهروندان یزدی دوزهای واکسن را به خود تزریق کنند و از خروج بی مورد از خانه خودداری کنند و در صورت اجبار به ترک خانه اقدامات لازم را انجام دهند. اقدامات بهداشتی را رعایت کنید تا بتوانیم در اسرع وقت. “بیایید از این پیک عبور کنیم.

با تصمیم ستاد ملی تاج، شاخص های لکه گیری همچنان صرفا بر اساس آمار بیمارستانی است و تغییر چندانی نکرده است و تغییر سریع رنگ شهرها نشان از روند رو به رشد بیماران بستری در کشور دارد.

در طرح رنگ قبلی کشور تعداد شهرهای آبی 403، زرد 44، نارنجی یک شهر و هیچ شهری قرمز بود، اما اکنون یک شهر قرمز، 8 شهر نارنجی، 114 شهر زرد و 325 شهر در حالت آبی قرار دارند. از تاج تغییر رنگ به معنای آغاز ششمین قله تاج در کشور است.

ششمین اوج تاج و آغاز مشکلات پیرامون آن در سطح جامعه!

با ادامه و عادی شدن این روند در سطح جامعه، به احتمال زیاد شاهد محدودیت های جدید عروق کرونر و تعطیلی بسیاری از مراکز و کاهش مشاغل در سراسر کشور خواهیم بود.

طبیعتاً عدم استفاده از ماسک، عدم رعایت فاصله و عدم توجه به واکسن که مهمترین راه تقویت بدن در برابر ویروس کرونا است، چالش های زیر را ایجاد می کند و شاهد از بین رفتن آن تا سر حد مقابله نخواهیم بود. با این ویروس نادیده گرفته شده است.

گزارش محمدجواد حق پور

دیدگاهتان را بنویسید