اولین دیدار تدارکاتی پیروزی صربستان در یک مسابقه نزدیک و نفس گیر است


ساعت: 23:04
تاریخ انتشار: 1401/03/11
کد خبر: 1843258

تیم ملی والیبال ایران در اولین بازی تدارکاتی و دوستانه با صربستان در یک مسابقه نزدیک و نفس گیر مغلوب حریفی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم های ملی والیبال ایران و صربستان از ساعت 19:45 امشب (چهارشنبه 20 خرداد) در اولین دیدار تدارکاتی و دوستانه به مصاف یکدیگر رفتند و تیم ایران در رقابتی نزدیک و نفس گیر سه. به دو نتیجه به حریف امتناع کرد.

شاگردان بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران در ست های دوم و سوم این دیدار با امتیازهای 25 بر 22 و 25 بر 23 پیروز شدند اما به ترتیب در ست های اول، چهارم و پنجم با نتایج 26 تا 24. 25 در 19 و 15 تا 13. تسلیم دشمن قدرتمند خود شدند.

محمدطاهر وادی، صابر کاظمی، میلاد عبادی پور، امیرحسین اسفندیار، امیرحسین توختک، رضا عابدینی و محمدرضا حضرت پور نقطه شروع تیم ایران در این دیدار بودند اما عطایی در ادامه از سایر بازیکنان برای تقویت قوی و ضعیف استفاده کرد. تیم در با شرایط مسابقه آشنا شوید.

امیرحسین اسفندیار با 20 امتیاز عنوان موفق ترین بازیکن دیدار ایران و صربستان را از آن خود کرد.

رشید حسن پور سفیر ایران در بلگراد نیز در سالن اسلودز بلگراد این دیدار را تماشا کرد. وی همچنین با امیر هوشوبر سرپرست تیم ملی والیبال ایران در خصوص وضعیت سکونت تیم ملی والیبال ایران صحبت کرد و برای ملی پوشان در مسابقات پیش رو آرزوی موفقیت کرد.

ست کوویچ مربی سابق تیم ملی والیبال ایران نیز دیگر تماشاچی بود که با تیم ملی ایران به سالن مسابقه هتل رفت. استقبال بازیکنان و کادر فنی تیم ملی از این مربی بسیار خوب بود و میلاد عبادی پور از شیث کوویچ به عنوان یکی از مربیان خوب دوران حرفه ای والیبال خود یاد کرد.

دومین دیدار دوستانه تیم های ملی والیبال ایران و صربستان فردا ساعت 19:45 (پنجشنبه 13 خرداد) برگزار می شود.

دو تیم ملی والیبال ایران و صربستان خود را برای حضور در لیگ ملت های سال 2022 آماده می کنند که از 16 خردادماه با حضور 16 تیم آغاز می شود.

دیدگاهتان را بنویسید