اولین واکنش استقلالی ها به انتخاب داور دربی

شرح گفتگوی حیدری که گمان می رود دستیار ایرانی ریکاردو ساپینتو روی نیمکت استقلال باشد به شرح زیر است:

– استقلال با تمرکز و آرامش کامل به تمرینات خود برای فینال حذفی ادامه می دهد. در این دیدار با قدرت کامل حاضر می شویم و به چیزی جز موفقیت و اهدای جام به هوادارانمان فکر نمی کنیم.

– اعتراض به اتفاقات داوری در فصل گذشته طبیعی است. دلیلش هم این است که در این سال ها و به خصوص در فصلی که گذشت بیش از سایر تیم ها حق استقلال به دلیل اشتباهات داوری تضییع شد. هیچکس منکر کار داوران ایرانی نیست اما اشتباهات داوری خیلی به استقلال ضربه می زند. فیلم اشتباهات این فصل از سوی باشگاه منتشر شد و خود کارشناسان داوری در تلویزیون اذعان کردند که استقلال بیش از همه تیم ها به خاطر آن آسیب دیده است.

– اگر پیشنهاد استفاده از داور خارجی را داده ام به این دلیل است که تیم ما و هواداران ما نمی خواهیم اشتباهات احتمالی داوری روی بازی فینال تاثیر بگذارد. یکی از دلایل اشتباهات داوری عدم وجود VAR است زیرا امکان بررسی مجدد صحنه مشکوک وجود ندارد و داور شانس تصمیم گیری درست را از دست می دهد. امیدوارم هر چه زودتر این امکانات در اختیار داوران قرار گیرد. سخت گیری های امسال برای استقلال خیلی زیاد بود و برای من عجیب است. همانقدر که برای استقلال سخت بود، تیم های دیگری هم بودند که از اشتباهات داور استفاده کردند، با خطای دو متری بیرون محوطه جریمه گرفتند یا محل بازی را تغییر دادند. الان هم که تیپ قضایی سر کار است برای اشکان سهری و همکارانش آرزوی موفقیت دارم و فقط از آنها عدالت می خواهیم.

– به نظر من و همچنین بسیاری از کارشناسان، استقلال بهترین بازی های لیگ را ارائه می دهد. اگرچه لیگ را نبردیم، اما بیشتر از هر تیمی گل زدیم. تراکتورسازی و نساجی را با گل های زیادی شکست دادیم و با آمادگی کامل در فینال شرکت می کنیم. از هواداران عزیزمان که دوازدهمین حامی ما هستند تقاضا دارم در روز مسابقه با حضور حداکثری در ورزشگاه از تیم محبوب خود حمایت کنند. بازیکنان و کادر فنی قول داده اند با تمام توان در زمین حضور داشته باشند و تمام تلاش خود را در زمین به کار گیرند تا هواداران ما شبی فراموش نشدنی را تجربه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید