اولین واکنش کریستیانو رونالدو به حضور در عربستان

اولین واکنش کریستیانو رونالدو به حضور در عربستان

کریستیانو رونالدو قبل از معرفی به عنوان بازیکن تیم النصر عربستان برای هواداران در نشست خبری در پارک مرصول شرکت کرد.

المعمر، رئیس باشگاه النصر در این نشست خبری گفت: باشگاه النصر شایسته حضور این بازیکن در اینجا است. درآمد حاصل از این قرارداد به نصر نصر می رسد. ما به کریستیانو مبلغی را که لیاقتش را داشت دادیم زیرا او بهترین بازیکن تمام دوران است.

رونالدو همچنین در نشست خبری درباره حضور در تیم جدید و کشور جدید گفت: افتخار می کنم که این قدم را برداشتم و به پیروزی رسیدم.هم من و هم خانواده ام از حضور در عربستان خوشحالیم. ما استقبال فوق العاده ای داشتیم و من از مردم عربستان برای مهمان نوازی تشکر می کنم. گرفتن این تصمیم برایم آسان نبود اما به نصر آمدم تا قهرمان شوم. من بسیار مفتخرم که این تصمیم بزرگ را گرفتم. من همه چیز را در اروپا به دست آورده ام و برای بزرگترین باشگاه ها بازی کرده ام و اکنون زمان یک چالش جدید فرا رسیده است.

رونالدو در بخشی دیگر از صحبت های خود گفت: «بسیار مفتخرم که این تصمیم بزرگ را گرفتم. در اروپا همه چیز را بردم و برای بزرگترین باشگاه ها بازی کردم و اکنون زمان یک چالش جدید است. این یک تصمیم بزرگ در زندگی من است. همانطور که شما گفتید من در اروپا کاری کردم. برای من این یک چالش جدید در آسیاست و از نصر ممنونم که این فرصت را به من داد تا این مشکل را نه تنها به فوتبال، بلکه به نسل جوان نشان دهم. از این بابت بسیار خوشحالم.»

کریستیانو ادامه داد: این یک فرصت فوق العاده است. نه تنها برای فوتبال، بلکه برای تغییر ذهنیت نسل جدید. هیچ کس نمی داند که من فرصت های خوبی در اروپا داشتم. در استرالیا، برزیل، آمریکا و همچنین در پرتغال. باشگاه های زیادی می خواستند من را به خدمت بگیرند اما من این تصمیم را نه تنها برای پیشرفت فوتبال، بلکه برای پیشرفت سایر نقاط کشور گرفتم. این فرصت خوبی برای ایجاد تفاوت و کمک و همچنین افزایش امتیازات بسیار است. همچنین در مورد فوتبال بانوان که شاید خیلی ها از آن اطلاعی نداشته باشند. این یک چشم انداز دیگر برای کشور و فوتبال خواهد بود. به همین دلیل این فرصت را پذیرفتم.»

رونالدو در پایان گفت: «خیلی ها حرف می زنند و نظر می دهند، اما چیزی از فوتبال نمی دانند. فوتبال در 10-15 سال گذشته تغییر کرده است و همه تیم ها بسیار آماده هستند. این را در جام جهانی دیدیم. یادتان باشد تنها تیمی که توانست جام جهانی را بالای سر ببرد عربستان سعودی بود. تیم های آفریقایی، کاستاریکا… پیروزی در مسابقات آسان نیست. فوتبال تغییر کرده است. راستش برایم مهم نیست مردم چه فکری می کنند. من مسئولیت تغییر ذهنیت را دارم، اما مسئولیت تغییر ذهنیت مردم را ندارم. می دانم که لیگ اینجا بسیار رقابتی است. شاید مردم ندانند، اما من بازی های زیادی دیدم.”

دیدگاهتان را بنویسید