اولین گزینه های روز جدید نکونام را ربود

عارف آغاسی یکی از بازیکنانی بود که جواد نکونام نام خود را به عنوان بهترین گزینه در اختیار باشگاه قرار داد اما این بازیکن پس از مذاکرات ناموفق با باشگاه استقلال به تراکتورسازی پیوست. با توجه به ویژگی های فنی این بازیکن و همچنین تجربه حضورش در استقلال، نکونام قصد داشت از او به عنوان یکی از گزینه های جدی حضور در ترکیب اصلی استفاده کند اما مسئولان باشگاه استقلال نتوانستند با این بازیکن به توافق برسند و جایگزین او شدند. او با آرمین سهرابیان با استقلال قرارداد امضا کرد. اگرچه نکونام از جذب این بازیکن راضی به نظر می رسد اما واقعیت این است که سهرابیان در خط دفاعی اولویت نکونام نبود و سرمربی آبی ها علاقه زیادی به جذب عارف آغاسی داشت.

نکونام در خط حمله ابتدا لیست خود را با نام رضا اسدی پر کرد. او به مدیران باشگاه استقلال تاکید کرده بود که این بازیکن تحت هر شرایطی باید به خدمت گرفته شود. اما رضا اسدی پس از توافقی که با باشگاه سپاهان داشت به این تیم پیوست تا دومین بازیکنی که در لیست قرار داشت جواد نکونام نیز به تیم دیگری بپیوندد.

شکی نیست که مهرداد محمدی توانایی کافی برای بازی در استقلال را دارد. این بازیکن سال ها خارج از ایران بازی کرده و گزینه مطلوبی است اما نکونام بیشتر از محمدی می خواست اسدی را در اختیار داشته باشد که میسر نشد.
در ادامه سرمربی استقلال به مدیران این باشگاه تاکید کرد که یکی از آنها در استقلال بماند. با این حال قائدی به تیم شباب الاهلی رفت و به احتمال زیاد از این باشگاه به باشگاه اتحاد کلبا خواهد پیوست تا فصل آینده جایی در استقلال نداشته باشد. اما جواد نکونام امیدوار است مدیران استقلال حداقل محبی را حفظ کنند اما خبر امیدوارکننده ای برای این بازیکن نیست و صحبت از توافق نهایی باشگاه سانتا کلارا با باشگاه روستوف روسیه و ظاهرا انتقال این بازیکن از پرتغالی به گوش می رسد. باشگاه به باشگاه روسی دویده پایان.

اگر محبی هم از استقلال جدا شود، مدیران باشگاه استقلال عملاً تا این لحظه هیچ یک از اولویت های نکونام را به خدمت نگرفته اند و شاید به همین دلیل است که از کمپ آبی ها می شنویم که سرمربی استقلال به همه بازیکنانی که با این باشگاه قرارداد داشته اند اعلام کرده است. در تمرین این تیم باید برای تعیین تکلیف رکوردها حاضر شود.

البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که اکثر بازیکنان پیش فصل استقلال در شرایط فنی خوبی هستند و در صورت انجام برخی اصلاحات، استقلال می تواند با نکونام نتایج خوبی کسب کند، اما به هر حال آنچه مهم است برنامه باشگاه استقلال برای پر کردن است. جای خالی بازیکنانی مانند داسیلوا، کایدی و احتمالا محبی. برخی از بازیکنان مهره های کلیدی و مهمی هستند که تنها باید با تک ستاره ها پر شوند و اگر باشگاه استقلال می خواهد در ادامه نقل و انتقالات موفق باشد و حداقل استقلال فعلی را به آنچه که نکونام می خواست نزدیک کند، باید در جهت جذب نیروها سریع عمل کند. بازیکنان جدید

اینکه در روزهای اخیر تمام توجه و توجه مدیران این باشگاه به جذب علیرضا بیرانوند بوده است، از نظر استراتژی نقل و انتقالات و افرادی که اکنون امور نقل و انتقالات باشگاه استقلال را بر عهده دارند نمی تواند درست باشد. باید برای تقویت تمامی خطوط و جذب بازیکنانی که جواد نکونام بارها حضورشان را برجسته کرده است اقدام کرد.

دیدگاهتان را بنویسید