اکران آثار 40 هنرمند حوزه هنری مازندران در قزاقستان + فیلم


ساعت: 10:23
تاریخ انتشار: 1400/12/24
کد خبر: 1815672

مهدی معصومی از برپایی نمایشگاهی از آثار 40 هنرمند حوزه هنری مازندران در قزاقستان برای آشنایی با فرهنگ، آداب و سنن این استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی معصومی گرجی در گفت و گو با بالا گفت: بنا به اعلام سفارت ایران در قزاقستان، گروهی از آثار هنرمندان استان مازندران برای آشنایی با فرهنگ، آداب و سنن این استان برای اولین بار در قزاقستان به نمایش گذاشته می شود. . رسم و رسوم. “
وی گفت: حوزه هنری مازندران در سند جدید تحول خود به عنوان گل سرسبد هنر آیینی و سبک زندگی، با رویکرد تولید و فعالیت های فرهنگی و هنری، ماموریت های مشخصی در این حوزه ها پیدا کرد و این نمایشگاه فرصتی در عرصه بین المللی برای دیدار است. بیایید با این فرهنگ غنی، پر از حماسه و قهرمانی، مردمانی سخت کوش و مؤمن برخورد کنیم.
رئیس حوزه هنری مازندران با اشاره به اینکه 71 اثر هنری از 40 هنرمند حوزه هنری مازندران در دانشگاه یاسف نو کاسپین آکتائو قزاقستان به نمایش گذاشته می شود، گفت: به عنوان یکی از بزرگان جهان اسلام) و یک قطعه عکس. (با موضوع فرهنگ، آداب و رسوم، آیین ها، معماری و مناظر مازندران – از مجموعه کتاب عکس سامون). در کنار این آثار بخشی از لباس های محلی و ابزار و آلات سنتی مازندرانی ها به نمایش گذاشته می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید