ایجاد مخازن ماسه و نمک در 3000 نقطه تهران


ساعت: 11:26
تاریخ ارسال: 10/03/1401
کد خبر: 1919495

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران گفت: امسال در نزدیک به سه هزار نقطه شهر تهران از جمله بزرگراه ها و معابر که تردد برای شهروندان سخت تر است، تانکر شن و نمک نصب شده و دسترسی محلی نیز انجام شده است. در این زمینه محدود است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا جعفری مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به آمادگی شهرداری تهران برای روزهای برفی و بارانی گفت: بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی از شب گذشته، عوامل شهرداری در آماده باش هستند و نیروها در مناطق حساس مستقر هستند.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران به بارش برف در نقاط بالاتر اشاره کرد و افزود: در حال حاضر شاهد بارش خفیف از منطقه یک به سمت مناطق جنوبی هستیم و آمادگی داریم در صورت بارش برف خدمات لازم را ارائه دهیم و وجود خواهد داشت. مشکلی برای شهروندان نیست، او نمی آید

وی اعلام کرد: امسال در نزدیک به 3 هزار نقطه شهر تهران از جمله بزرگراه ها و جاده هایی که تردد برای شهروندان با مشکل مواجه است، مخازن شن و نمک نصب شده و دسترسی محلی نیز در این زمینه برقرار شده است.

جعفری گفت: در تمامی جاده های شهر بر اساس طبقه بندی یک، دو و سه به شهروندان خدمات ارائه می شود. حتی بن بست ها و جاده های فرعی هم ساخته می شود. در صورت بارش برف تمامی جاده ها تصفیه و شن و نمک با اولویت توزیع می شود.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران در یک برنامه رادیویی؛ وی با تاکید بر اینکه در صورت نیاز مردم به استفاده از کیسه شن و نمک برای تردد خودروهای خود در برخی جاده ها می توانند با سامانه 137 تماس بگیرند، یادآور شد: سامانه 137 برای رسیدگی به درخواست های مردم ایجاد شده و باید در اسرع وقت اقدام شود. و مردم در اسرع وقت پس از تماس می توانند این کیف ها را تحویل بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید