ایرانیان در مساجد سراسر کشور تجمع کرده اند تا ناآرامی ها را محکوم کنند


ساعت: 16:32
تاریخ انتشار: 1301/07/22
کد خبر: 1903276

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: روز شنبه 2 مهر 1401 پس از نماز مغرب و عشا، اجتماع امت ایران اسلامی همزمان با هفته وحدت و در محکومیت اهانت کنندگان به مقدسات برگزار می شود. همه چیز و شورش در مساجد سراسر کشور رخ خواهد داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: روز شنبه 23 مهر ماه 1401 پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء، اجتماع امت الله شادی و ولایتمدار ایران اسلامی مصادف با هفته وحدت است. به نشانه شکرگزاری میلاد با سعادت رسول الله، رحمت و مهربانی و محکومیت متخلفین در مساجد سراسر کشور برای مقدسین و متخلفین انجام می شود.

متن پیام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به شرح زیر است:

“به نام حق تعالی”

بار دیگر شمیم ​​روح بخش و حیات بخش ولادت بی نظیر و سرافراز، پیام آور نور و رحمت، پیام آور عشق، مهربانی و وحدت، معلم اخلاق و نیکی و طبیب گردان، آخرین فرستاده حضرت. محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله) و ذریه گرانقدرشان صادق آل محمد، حضرت امام جعفر صادق (علیه السلام) وارد شدند و دلها و جانهای گمشده در صحرای برهوت اعصار را به نور معرفت خود آغشته کردند. ، حقیقت و عدالت

مراسم تجدید میثاق با پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و سلم و آرمان های والای معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی رحمه الله و تجدید بیعت با مقتدی بزرگ حضرت امام خامنه ای و همه شهدای والامقام و گرانقدر بویژه حافظ امنیت و حریم جمهوری اسلامی ایران با حضور وحدت آفرین و دشمن شکن زائران و امت حزب الله و همیشه در صحنه ایران اسلامی و همگان. گروه های وفادار به انقلاب اسلامی با حضور پرشور و گسترده در مساجد سراسر کشور همراه با محکومیت جنایات جنایتکاران و معاندین و ابراز خشم و نفرت و انزجار مردم از این گونه گستاخانه ها و اقدامات هنجارشکنانه تعدادی از احکام گمراه شده توسط استکبار جهانی

اجتماع عظیم امت رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم و اهل ولایت و پیروان مکتب نورانی اسلام مصحف عزیز قرآن کریم در همین راستا هفته وحدت و به شکرانه میلاد فرخنده پیامبر رحمت و مهربانی، رسول صلح و عدالت است. وحدت جهان اسلام خاتم رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم عصر روز شنبه (23 محرم 1401) در تمامی مساجد کشور بعد از نماز مغرب و عشا و در تهران. رأس ساعت 18:30 (6:30 صبح) با محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس و در راستای مقابله با توطئه دشمنان قسم خورده ایران اسلامی و اغتشاشات معاندین و تخریب اموال عمومی، خواهان وحدت و خشم انقلابی علیه شورش و هرج و مرج طالبان.

دیدگاهتان را بنویسید