ایران 100 درصد بهتر از لبنان بود/ امیدوارم در آینده از تجربه این بازی استفاده کنیم


ساعت: 18:45
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1818405

سرمربی تیم فوتبال لبنان گفت: کیفیت ایران از ما بهتر بود و امیدوارم در آینده از تجربه این دیدار استفاده کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ایوان هاچک پس از شکست دو بر صفر مقابل تیم ملی کشورمان در نشست خبری گفت: به ایران برای صعود به جام جهانی و کسب سه امتیاز این دیدار تبریک می گویم. با توجه به اینکه بازیکنان زیادی در اختیار نداشتیم، نتیجه بازی برای ما قابل قبول بود، کیفیت ایران از ما بهتر بود.

وی افزود: در نیمه اول به ایران فرصت دادیم و آنها از فرصت استفاده کردند و گل اول را زدند. در نیمه دوم عقب نشینی کردیم و آنها گل دوم را به ما زدند.

مربی لبنانی چقدر به آینده این تیم امیدوار هستید. وی گفت: مسئولان باید برای آینده من در تیم ملی تصمیم بگیرند اما آنچه مهم است تیم لبنان، لیگ لبنان و بازیکنان تیم لبنان است. ما بازیکنان زیادی داریم اما دوست داریم در کنار ما بمانند و فوتبال خود را در تیم ملی لبنان ادامه دهند. مشخص است بازیکنانی که مقابل تیم ملی ایران بازی کردند تجربه خوبی دارند و امیدوارم بتوانیم در آینده از تجربه او بهره ببریم.

هاچ در خصوص انتقادات به تیم ملی لبنان گفت: بازی های آسیایی را پیش رو داریم و به عنوان یک تیم لبنانی امیدوارم این روند را ادامه دهیم و می توان در کنار تیم بود و در مسابقات آینده نتایج خوبی کسب کرد.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید