ایستگاه مترو کرج در حوالی هشتگرد روز جمعه تعطیل است


ساعت: 19:22
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۳
کد خبر: 1805569

متروی تهران و حومه در محدوده ایستگاه های کرج حوالی هشتگرد در روز جمعه 15 بهمن ماه 93 فعال نخواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، پروژه کلنگ زنی شبکه هوایی خط 5 مترو تهران در محدوده ایستگاه های کرج حوالی هشتگرد از 22 دی ماه و بر این اساس تا روز جمعه 13 اسفندماه آغاز شد و تعطیلی آن. قطارهای این منطقه تکمیل نشده است و مانند هفته های گذشته برای رفاه حال شهروندان هماهنگی های لازم با کمیته فنی استان البرز، سازمان اتوبوسرانی و پلیس راهور انجام شده است. راهور برای جابجایی مسافران.

گفتنی است فاز اول تعمیرات اساسی شبکه هوایی انتقال نیرو به طول ده کیلومتر است که تاکنون تعمیرات اساسی 2600 متر از این مسیر انجام شده است. این تعمیرات هر هفته از نیمه شب پنجشنبه و با تلاش مستمر و شبانه روزی کارکنان شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از ساعت 23 روز جمعه پس از اطمینان از صحت کار و تست شبکه سرد آغاز می شود. تکمیل و خط از روز شنبه از ایستگاه گلشهر تا ایستگاه تهران (صادقیه) آماده خدمت رسانی خواهد بود.

لازم به توضیح است روز جمعه 15 بهمن ماه، خط 5 مترو تهران از ایستگاه کرج به سمت تهران (صادقیه) و برگشت طبق برنامه قبلی و بدون محدودیت انجام می شود.

انتهای پیام/ ب

دیدگاهتان را بنویسید