جابجایی رایگان تمامی مسافران مترو به ایستگاه های صادقیه و آزادی / به دلیل تصادف مترو سرویس دهی تا ساعت 18 ادامه خواهد داشت.

ساعت: 11:42
تاریخ انتشار: 14/01/1400
کد خبر: 1794127

سید جواد موسوی گفت: با توجه به جمع آوری مسافران از ساعت 7:10 صبح تا 8:30 صبح، مسافران به ایستگاه مترو صادقیه و میدان آزادی منتقل شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج در گفت و گو با تیتریک درباره حادثه متروی تهران – کرج به تفصیل گفت: از اولین باری که از این حادثه مطلع شدیم همه همکاران شهرداری در آماده باش بودند. “

سید جواد موسوی افزود: اتوبوس ها و تاکسی های متعلق به سازمان در ایستگاه های مترو شهید سلطانی و گلشهر حضور داشتند و با توجه به جمع آوری مسافران از ساعت 7:10 الی 8:30 صبح مسافران به ایستگاه مترو صادقیه منتقل شدند. و میدان آزادی.

وی با اشاره به اینکه مشکلی برای مسافران وجود ندارد و با دستور شهردار کرج تمامی مسافران به صورت رایگان به تهران منتقل می شوند، گفت: اعزام مسافران کم است و مترو واردارود فعال است اما اتوبوس های شهرداری کرج در محل شهید سلطانی هستند. ایستگاه های مترو و گلشهر.

موسوی افزود: با توجه به اینکه از ساعت 15 پیک مسافری خواهیم داشت، اتوبوس های ما در این ایستگاه ها مستقر هستند و به مسافران خدمات رسانی می کنند، خودروهای شهرداری همچنان حضور دارند و خدمات رسانی همچنان ادامه دارد.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: برای خدمات رسانی به شهروندان در شهر کرج مشکلی نداریم اما از شهروندان انتظار داریم در برابر این حادثه صبور باشند زیرا با شرایط حادی مواجه هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید