سرویس دهی مترو تهران به شرکت کنندگان در راهپیمایی 13 آبان


ساعت: 16:33
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۱
کد خبر: 1907937

ناظر شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: متروی تهران با حداکثر ظرفیت از ابتدا تا پایان مراسم روز جمعه 22 آبان ماه آماده ارائه خدمات به راهپیمایان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حامد عباسی رئیس شرکت بهره برداری مترو تهران در مراسم گرامیداشت یوم الله 22 آبان روز دانش آموز و روز ملی استکبار ستیزی گفت: متروی تهران از ابتدا تا انتها آماده ارائه خدمات به شرکت کنندگان است. این رویداد در روز جمعه، 13 نوامبر، با حداکثر ظرفیت.

وی با اشاره به اینکه ایستگاه طالقانی در خط یک مترو تهران به عنوان ایستگاه نزدیک در مسیر مراسم 22 آبان ماه قرار دارد، افزود: برای سهولت در تردد شرکت کنندگان در این تجمع مردمی، فاصله بین قطارها در خط یک کاهش یافته است. از 7 5 دقیقه یافته ها.

ناظر شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه همچنین از کاهش فاصله قطارها در خط سه از 10 به 7 دقیقه خبر داد و بیان کرد: در صورت نیاز قطارهای اضافی اعزام می شود.

نامی با بیان اینکه مسیر راهپیمایی تا دانشگاه تهران محل اقامه نماز جمعه ادامه دارد، گفت: شهروندان و شرکت کنندگان در نماز جمعه می توانند پس از پایان مراسم از ایستگاه انقلاب اسلامی در خط چهار برای سفر به مقاصد خود استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید