آغاز مسابقات هنر کردستان در کنکور سراسری / سرویس 27 اتوبوس شرکت کنندگان در سنندج

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ هاشم ناظمی جلال مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در گفتگو با کُردتودی با بیان اینکه آزمون سراسری از امروز تا 13 تیرماه در 10 شهرستان استان برگزار می شود، افزود: در این آزمون 14 هزار و 204 داوطلب زن و بیش از 9 هزار و 975 داوطلب پسر شرکت کردند.

ناظمی جلال با اشاره به اینکه داوطلبان رشته هنر امروز رقابت خود را آغاز کردند، افزود: از فردا آزمون دروس ریاضی، فیزیک و انسانی آغاز می شود.

وی گفت: آزمون علوم تجربی 19 تیرماه و آزمون زبان های خارجی 20 تیرماه برگزار می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه کنکور امسال نسبت به سال های گذشته تغییراتی خواهد داشت، افزود: مهمترین تغییر در کنکور تعداد پاسخنامه است که در همه رشته ها و گروه های آزمایشی برای هر پرسشنامه حاوی یک پرسشنامه مشخص است. پاسخ به داوطلبان ارائه خواهد شد.

ناظمی جلال افزود: غرفه های رفع اشکال در ادارات آموزش و پرورش شهرستان های استان دایر است و متقاضیان می توانند در صورت داشتن مشکل یا ناهماهنگی با واحد سنجش شهرستان تماس بگیرند.


ee170972 49c2 4461 b93d a974fc6126d8 خبر خاکستری


سرویس دهی به 27 اتوبوس شرکت کنندگان در کنکور سراسری در سنندج



رئیس سازمان حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری سنندج نیز در این خصوص گفت: همزمان با کنکور سراسری 1401 27 دستگاه اتوبوس در سنندج به شرکت کنندگان خدمات رسانی می کنند.

وی گفت: در این راستا همزمان با کنکور سراسری 1401 27 دستگاه اتوبوس در سنندج به شرکت کنندگان خدمات رسانی می کنند.

خضری گفت: 6 دستگاه اتوبوس از ناصرخسرو به دانشگاه آزاد، دانشگاه و دانشگاه علوم پزشکی کردستان، 4 دستگاه اتوبوس در مسیر حسن آباد به شهرستان، 4 دستگاه اتوبوس در مسیر نایسر، 4 دستگاه اتوبوس در چهار باغ و 3 دستگاه اتوبوس در مولوی به دانشگاه فرهنگیان آماده است. در خدمت شرکت کنندگان در کنکور سراسری باشد.

وی گفت: 6 دستگاه اتوبوس رفت و برگشت از دانشگاه و علوم پزشکی کردستان به سمت میدان انقلاب از ساعت 6 الی 20 به شرکت کنندگان در کنکور سراسری 1401 سنندج خدمات رسانی می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید