شرکت کنندگان زنجانی در مسابقات سراسری قرآن کریم موفق به کسب رتبه برتر شدند

ساعت: 11:56
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۴
کد خبر: 1794779

معاون مدیرکل خیرین و موسسات خیریه استان زنجان:

معاون فرهنگی اداره کل کمک ها و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اختتامیه چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم گفت: 20 جزء از قرآن کریم را حفظ کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام سید موسی موسوی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا؛ وی با اشاره به برگزاری چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم گفت: آخرین مرحله این دوره از مسابقات از 30 آذر لغایت 3 دی ماه در رشته های قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ قرآن کریم، تفسیر عمومی برگزار می شود. قرآن کریم، اذان، دعا و همراهی و همخوانی قرآن کریم در دو بخش ویژه بانوان و آقایان در تالار اندیشه حوزه هنری تهران برگزار شد.

وی با بیان اینکه شرکت کنندگان زنجانی در این مسابقات رتبه های برتر را کسب کردند و برای استان افتخارآفرینی کردند، خاطرنشان کرد: گروه همخوانی و همخوانی حبل المتین مقام اول و حسین قبادی مقام اول اذان را کسب کردند.

موسوی افزود: علی گلام زاد به عنوان نفر سوم رشته حفظ کل قرآن کریم و حمید جهانشاهلو به عنوان نفر چهارم در رشته حفظ 20 جزء قرآن کریم انتخاب شدند.

معاون فرهنگی اداره کل نذورات و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه مرحله نهایی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم روز گذشته برگزار شد، گفت: مراحل شهری و استانی این مسابقات طی ماه های اخیر انجام شده است. و در تهران قضاوت شد که نفرات برگزیده به مرحله نهایی مسابقات کشوری اعزام شدند.

وی در خصوص زمان برگزاری دور بعدی مسابقات گفت: به محض شروع ثبت نام در مرحله بعدی، اطلاعات ثبت نامی لازم ارائه می شود تا بتوانیم برای علاقه مندان به شرکت در این مسابقات بهره وری بیشتری داشته باشیم. دور بعد. “

موسوی با اشاره به برنامه های فرهنگی و قرآنی در روزهای آتی بیان کرد: به مناسبت 18 دی ماه سالروز شهادت حضرت زهرا(س) و سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، محفلی با عتبات عالیات برگزار می شود. قرآن در سراسر جهان برگزار می شود حرم های استان. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید