سرویس دهی اربعین «ون» زائران اهل قبور در معبد کرمانشاه


ساعت: 09:45
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۸
کد خبر: 1814149

رئیس سازمان ارمیتاژ شهرداری کرمانشاه;

حجت‌الاسلام هادی کماسی گفت: 40 دستگاه مینی‌بوس و 5 دستگاه اتوبوس در صحن حرم به صورت رایگان در روزهای پنجشنبه و پایان سال آماده تردد زائران از قبور هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام هادی کماسی در گفت و گو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: عبادت قبور در آخرین پنجشنبه سال از آداب و رسوم دیرینه ای است که همه ساله شهروندان برای زیارت قبور و نثار فاتحه به روح این عزیزان به زیارتگاه می روند.

رئیس سازمان آرامستان شهرداری کرمانشاه گفت: به منظور حفظ آسایش، مدیریت تردد داخلی در منطقه و تسهیل در تردد، روز پنجشنبه برای غریبه ها و در آخرین جمعه سال مردم می توانند به صورت پیاده و اجتماعی وارد حرم شوند.

وی همچنین بر استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی تاکید کرد و افزود: 40 دستگاه مینی بوس و 5 دستگاه اتوبوس در صحن آرامستان آماده تردد رایگان زائران از قبور در روزهای پنجشنبه و پایان سال هستند.

حجت الاسلام کماسی به برخی خدمات به زائران از بقعه اشاره کرد و گفت: در تمامی ورودی های باغ فردوس و بهشت ​​زهرا میز خدمت و همچنین ایستگاه پاسخگویی به سوالات شرعی و پایگاه های تزریق واکسن تاج دار در حرم مطهر وجود دارد. حوزه خدمات شایسته مردم.”

وی گفت: استفاده از ماسک در هنگام ورود به حرم و رعایت فاصله اجتماعی در هنگام عبادت بر سر قبور ضروری است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید