منظریه به شهرداری شهرکرد تحویل داده نشده است / سرویس دهی همزمان با تحویل به منطقه آغاز می شود.

ساعت: 18:14
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۵
کد خبر: 1795264

محمد تقی جپالچی شهردار شهرکرد گفت: منظریه به شهرداری واگذار نشده است، خدمات رسانی همزمان با واگذاری منطقه به شهرداری شهرکرد آغاز می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ محمد تقی جاپلگی شهردار شهرکرد ظهر امروز در نشست خبری؛ وی گفت: کار اجرایی باید طبق برنامه ریزی تعیین شده انجام شود، استراتژی 20 ساله شهرکرد هم اکنون در حال اجراست.

وی با اشاره به اینکه همه زوایای آینده این چشم انداز باید در سند چشم انداز آینده به روز شود، خاطرنشان کرد: به مرور زمان می توان تغییراتی ایجاد کرد، از همه دیدگاه ها به ویژه نخبگان در این راه استفاده می شود.

جاپلاگی گفت: تمام تلاش خود را می کنیم تا شهری بدون ترافیک داشته باشیم. رفع نابرابری ها با فرهنگ سازی امکان پذیر است.

وی خاطرنشان کرد: ساماندهی غرفه ها ضروری است، همه باید یکسان باشند.

شهردار شهرکرد گفت: صدور مجوزها بر اساس معادلات علمی و شهری است، ساماندهی نماها در ساخت و سازهای جدید باید ایجاد شود.

جاپلاگی در بخشی دیگر از سخنان خود درباره پاکبان مجروح گفت: شهرداری در قبال پاکبان آسیب دیده پاسخگو نیست چرا که پاکبان یک نیروی شرکتی است اما در عین حال از کمک به شهرداری دریغ نمی کنند.

وی خاطرنشان کرد: برج های دوقلو تاکنون تهدیدی برای شهرکرد هستند که تعداد طبقات این برج ها به 13 طبقه کاهش می یابد و خیابانی برای کاهش ترافیک در محدوده ضلع جنوبی ایجاد می شود.

وی گفت: نحوه عقد قرارداد با پیمانکاران در گذشته اشتباه بوده و این امر موجب تمدید پروژه ها در شهرستان شده است.

جاپلگی در پایان توضیح داد: منظریه به شهرداری واگذار نشده است و همزمان با واگذاری شهرداری شهرکرد، خدمات رسانی آغاز می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید