90 درصد رانندگان سرویس مدارس البرز تغییر شغل داده اند/ تردد دانش آموزان ساماندهی نشده است


ساعت: 11:52
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۱/۲۳
کد خبر: 1821470

پیمان کرمی گفت: امکان فعالیت آموزش و پرورش و والدین برای ایجاد سرویس مدارس وجود ندارد و شهروندان فرزندان خود را با خودروهای شخصی جابه جا می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پیمان کرمی رئیس پلیس راهور کرج در گفت و گو با خبرنگار تیتریک با بیان اینکه با توجه به اعلام ناگهانی بازگشایی مدارس، سرویس مدارس ساماندهی نشد، گفت: بیشتر رانندگان به سراغ مشاغل دیگر رفتند.

کرمی افزود: امکان فعالیت آموزش و پرورش و والدین برای ایجاد سرویس مدارس وجود ندارد و شهروندان با خودروهای شخصی فرزندان خود را جابجا می کنند و با دخالت در بازگشایی دانشگاه ها شاهد تردد در بلوار مویسن نیز هستیم.

وی به حضور ترافیک از ساعت 8 صبح تا 9 صبح و از ساعت 12 تا 15:30 اشاره کرد و گفت: همکاران ما در خدمت شهروندان هستند و محدودیت های موقتی در تردد از جمله روان سازی ترافیک و جلوگیری از پارک های حاشیه ای را در دستور کار قرار دادند. “گذر.

رئیس پلیس راهور کرج با بیان اینکه موضوع ترافیک و روان سازی مدارس از سوی شورای ترافیک شهرداری مطرح شده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه 90 درصد رانندگان مدارس البرز تغییر شغل داده اند به سختی ساماندهی این مراقبت ها را تغییر داده اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید