این آخرین باری است که در ایران بازی می کنم/ حضور بازیکنان درجه یک دنیا در مسابقات چیز عجیبی است


ساعت: 18:47
تاریخ انتشار: 91/02/24
کد خبر: 1838814

کاپیتان تیم پیکان اعلام کرد که حضورش در مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا در مردان آخرین تورنمنت او در ایران است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سعید معروف، کاپیتان تیم پیکان در نشست خبری بعد از بازی پیکان و گاز جنوب با اشاره به لژیونرهایی که به تیمشان اضافه شدند، گفت: شروع سختی داشتیم. بازیکنان جدیدی به تیم اضافه شده اند و باید چند روز کنار هم بازی کنیم تا به شرایط ایده آل و خوب برسیم.

وی با بیان اینکه با برد مقابل گاز جنوب شروع خوبی داشتند، گفت: ایران خودرو با توجه به اهمیت مسابقات توانسته با جذب بازیکنان سرشناس خارجی تب والیبال ایران را دوباره بالا ببرد.

کاپیتان تیم پیکان افزود: افراد زیادی این دوره از رقابت های باشگاه های آسیایی را تماشا می کنند و باید این موضوع را به فال نیک بگیریم. این مسابقات انگیزه بسیاری از بازیکنان و جوانان و البته افرادی که چند سالی است به خاطر تاج از والیبال دور بوده اند را افزایش داده است.

معروف با تاکید بر اینکه این آخرین باری است که در ایران در مسابقات شرکت می کند، گفت: می توانم در این مسابقات بازی کنم.

وی در مورد احساس خود از بازی با ستاره های والیبال جهان گفت: برای همه جای سوال بود که این بازیکنان چگونه در این مسابقات شرکت کردند و حتی ما هم باور نمی کردیم و برایمان عجیب است که ستاره های دنیایی که والیبال را خوب می فهمند. ما و چه افتخاری برای بازی با ستاره های درجه یک جهان.

معروف افزود: این بازیکنان لیگ پیکان بودند که به تیم پیکان برای حضور در این مسابقات کمک کردند و امیدواریم با حضور خود خاطره خوبی از آنها به یادگار بگذاریم. کار ما بازی است و امیدوارم در نیمه نهایی و فینال شرایط برای تماشاگران بیشتری فراهم شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید