این استقلال آب پاکی را به دست پرسپولیسی ها ریخت

این استقلال آب پاکی را به دست پرسپولیسی ها ریخت

ابراهیم شکوری نایب رئیس باشگاه پکان اعلام کرد که تیم پکان برای بازی با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی مشکلی ندارد. اظهار نظر قائم مقام باشگاه پیکان ضمن ایجاد شبهه در فضای مجازی، اعتراض باشگاه استقلال را برانگیخت.

بیژن طاهری با اشاره به شرایط تیم استقلال بعد از دربی به رسانه رسمی باشگاه استقلال گفت: استقلال در دربی نتیجه خوبی نگرفت و همه به خاطر آن ناراحت هستیم. این حق طرفداران ما نبود و ما از آنها عذرخواهی می کنیم. استقلالی ها بهترین کادر فنی و بهترین بازیکنان را دارند و نتیجه دربی چیزی از شایستگی و ارزش آنها کم نمی کند. ما امسال یک جام برده ایم و مدعی دو جام دیگر هستیم.

وی افزود: متأسفانه اشتباهات داوری در دربی نیز مانند بسیاری از بازی های دیگر به ضرر استقلال تمام شد. استقلال بزرگترین قربانی اشتباهات داوران است. در بازی با پرسپولیس و پنالتی ما از دست رفت و عارف گلمی در ابتدای بازی کاملا اشتباه کارت زرد گرفت و اشتباهی که منجر به گل شد خطا نبود. ما هم معتقدیم پنالتی برای روزبه اعلام نشد. استقلالی ها در بسیاری از بازی ها قربانی اشتباهات داوری شده اند، اما در کمال تعجب در برخی مسابقات دیگر مدعیان، اشتباهات تصادفی داوری بارها باعث پیروزی آنها شده است. اگر این مشکلات نبود، استقلال با فاصله حداقل 10 امتیازی در صدر جدول قرار می گرفت. صرف نظر از مسائل داوری، به بازیکنان و کادر فنی تیم اطمینان کامل دارم و مطمئنم در دیدارهای باقی مانده بهترین عملکرد خود را خواهند داشت. همانطور که اعلام شد باشگاه کاملا از کادرفنی و بازیکنان حمایت می کند و همه ما به موفقیت استقلال قسم می خوریم.

سرپرست تیم استقلال تصریح کرد: گاهی چیزهایی می شنویم که بسیار تعجب آور است. برای دیدار استقلال و پیکان از باشگاه محترم پیکان درخواست کردیم که این دیدار در ورزشگاه آزادی برگزار شود که باشگاه پیکان قبول نکرد. ما هم احترام گذاشتیم چون این حق طبیعی آنها بود که محل خانه شان را انتخاب کنند. اما حالا این باشگاه در حساس ترین لحظه فصل اعلام کرده که آماده بازی در ورزشگاه آزادی (ورزشگاه خانگی حریف) است. باشگاه پیکان با این کار شبهه ایجاد می کند و ناخواسته خود را در کانون صحبت ها و احادیث قرار می دهد. اگر سازمان لیگ با بازی خانگی پیکان در آزادی موافقت کند، به معنای ایجاد شک و تردید و زیر سوال بردن انصاف لیگ است. همانطور که دیدار پیکان و استقلال در ورزشگاه دستگردی برگزار شد و ما پیروز این دیدار شدیم، بازی این هفته پیکان نیز باید شرایط خانگی مشابهی داشته باشد. لیگ ما حواشی کافی دارد و از سازمان لیگ و باشگاه پیکان تقاضا دارم انصاف و برابری را در نظر بگیرند و ابهام ایجاد نکنند. ما فقط می خواهیم مسابقات لیگ در یک زمین بازی برابر و با انصاف کامل برگزار شود.

طاهری در پایان گفت: از سازمان لیگ خواهشمندیم در سه هفته پایانی لیگ برای همه مسابقات هم زبان باشد تا انصاف را رعایت کرده و از هر گونه حاشیه ای جلوگیری شود. همچنین زمان بازی در اکثر مسابقات تغییر می کند. برای دیدار حذفی مقابل پارس جم ساعت ما 10 روز پیش اعلام شد و بر اساس آن بلیت پرواز را خریداری کرده ایم اما باز هم زمان بازی تغییر کرده است. دوستانی که تصمیم می گیرند ابتدا باید همه جوانب را در نظر بگیرند سپس زمان را اعلام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید