پیشکسوت پرسپولیس آب پاکی را روی دستان هواداران ریخت

پیشکسوت پرسپولیس می گوید مربیان این تیم باید دوباره به حامد لاک فرصت بدهند.

بهروز سلطانی درباره شرایط پرسپولیس گفت:

درست است که پرسپولیس با هواداران مساوی کرد، اما با تساوی استقلال مقابل پیکان، امید پرسپولیس به قهرمانی بیشتر شد. متأسفانه در روزهای اخیر مربیان تیم ها می گویند وقتی به نتیجه مطلوب نمی رسند می خواهند ما اوت کنند و نمی خواهند ما نتیجه بگیریم. واقعا گفتن این حرف خوب نیست. در عوض باید به دنبال بازی فوتبال و گلزنی باشند. وقتی گلی به ثمر نمی رسد دیگران چه کار کنند؟

او اضافه کرد:

در دیدار استقلال مقابل پیکان، استقلال حق خود را از دست داد. استقلال خیلی ضعیف بازی کرد اما باز هم شکست نخورد. حالا با این تساوی شانس پرسپولیس برای قهرمانی بیشتر شده است. حالا استقلال باید مقابل فولاد، سپاهان و مس رفسنجان بازی کند که نشان می دهد کار بسیار سختی است. مطمئن باشید با این بازی ها همچنان می توانید مطمئن باشید که استقلال سخت کار می کند و امتیاز از دست می دهد. پرسپولیس باید فقط به برد بازی های خودش فکر کند.

او ادامه داد:

فکر می کنم انگیزه بازیکنان گل محمدی مرده است. نمی دانم چرا بازیکنان این انگیزه قبلی را ندارند. اگر تیم تهاجمی بازی کند و به دنبال پیروزی باشد و فقط به بازی هایش فکر کند، فکر می کنم قهرمان می شود. پرسپولیس همچنان شانس برد دارد و نباید ناامید شود. اگر پرسپولیس خوب بازی کند و بازی ها را برد مطمئن باشید استقلال امتیاز از دست می دهد. کپر رفسنجان تیم بسیار خوبی است که می تواند با استقلال برابری کند. از طرفی هم فولاد و هم سپاهان تیم های خیلی خوبی هستند. بنابراین پرسپولیس نباید ناامید باشد و باید برای حضور در بازی ها انگیزه داشته باشد.

وی همچنین درباره رفتن حامد لک گفت:

حامد لک نباید به حاشیه برود. او دروازه بان خوبی است و باید با تمرکز بازی کند. هر دروازه بانی اشتباه می کند و نباید بدون اشتباه بماند. پرسپولیس باید یک فرصت دیگر به او بدهد. او سال گذشته عملکرد بسیار خوبی داشت و می تواند به روزهای خوب خود بازگردد. پرسپولیس تهران نباید به راحتی جایگاهش را از دست بدهد. دروازه بان های بزرگ دنیا هم اشتباه می کنند.

وی همچنین درباره اجرای احمد گوهری گفت:

لکه سنگ قیمتی بهتری است. احمد گوهری تجربه کافی ندارد و از استفاده از او در دربی تعجب کردم. در این شرایط که پرسپولیس باید برنده شود باید به خوبی از دارایی هایش دفاع کند و از دروازه بان های با تجربه تری مثل حامد لاک استفاده کند.

دیدگاهتان را بنویسید