ژاوی آب پاکی روی دست نیمار ریخت!

پس از اینکه مشخص شد لیونل مسی به بارسا باز نمی گردد و سرانجام انتقال او به اینترمیامی قطعی شد، برخی رسانه های اسپانیایی مدعی شدند که نیمار با بارسلونا تماس گرفته و به این باشگاه اشاره کرده است که آماده بازگشت به تیم سابق است.

این گزارش ها حاکی از آن است که نیمار به قدری مصمم به بازگشت به بارسا است که به مدیران باشگاه اطلاع داده است که به دلیل شرایط نابسامان مالی آبی اناری ها حاضر است با کمتر از حقوقش در پاری سن ژرمن برای تیم کاتالان بازی کند.

ژاوی آب پاکی روی دست نیمار ریخت!

تقریبا هیچ شکی وجود ندارد که نیمار فصل آینده در پاری سن ژرمن نخواهد ماند. زیرا نه این ستاره برزیلی و نه باشگاه فرانسوی تمایلی به ادامه همکاری ندارند.

اما ژاوی سرمربی بارسا در مصاحبه با جاینتز آب پاکی به دستان نیمار ریخت و شایعات بازگشت او را تکذیب کرد. ژاوی گفت: آنچه در مورد نیمار گفته می شود برای من عجیب است. روی کاغذ، او در برنامه های آینده ما نیست. من نیمار را تحسین می کنم و او شخصا دوست و رفیق من است، اما ما اولویت های دیگری داریم. ما را پذیرفت.

ژاوی آب پاکی روی دست نیمار ریخت!

ژاوی و نیمار دو فصل با هم در بارسلونا بازی کردند. ژاوی در مورد دوستی خود با نیمار درست می گوید زیرا آنها از آن زمان با یکدیگر رابطه نزدیکی داشتند. اما سرمربی بارسا در مصاحبه خود به صراحت اعلام کرد که از نظر فوتبالی نیازی به نیمار ندارد و هیچکس نباید منتظر بازگشت او به بارسا ژاوی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید