او آب پاکی که در دست یونایتد بود را نابود کرد

او آب پاکی که در دست یونایتد بود را نابود کرد

قرارداد پوگبا با منچستریونایتد در پایان این فصل به پایان می رسد و هنوز خبری از تمدید قرارداد با این بازیکن نیست.

این بازیکن در سال 2016 از یوونتوس به منچستریونایتد بازگشت اما حالا به نظر می رسد که قصد دارد به عنوان بازیکن آزاد این تیم را ترک کند و چالش جدیدی را در زندگی حرفه ای خود تجربه کند.

پیش از این گفته می شد که یونایتد به پوگبا پیشنهاد تمدید قرارداد داده بود اما این بازیکن و نمایندگانش پیشنهاد باشگاه را رد کردند.

دیلی استار مدعی شده است که جلسه ای با پوگبا و مدیران منچستریونایتد برگزار شده و این بازیکن در این جلسه به آنها اطلاع داده است که پس از پایان قراردادش قصد دارد این تیم را ترک کند و دوست دارد پیراهن رئال مادرید را بر تن کند.

این منبع همچنین می گوید مدیران باشگاه مشکلی با جدایی پوگبا از این تیم ندارند و تصمیم ندارند پیشنهاد دیگری به این بازیکن بدهند تا تابستان آینده به عنوان بازیکن آزاد به باشگاه دیگری منتقل شود.

از آنجایی که قرارداد پوگبا تا 6 ماه دیگر به پایان می رسد، این بازیکن حق قانونی دارد که از ابتدای ژانویه با هر باشگاهی خارج از لیگ برتر انگلیس مذاکره کند و حتی قرارداد اولیه امضا کند.

پوگبا در سال های اخیر با انتقال به رئال مادرید به خصوص زمانی که زین الدین زیدان هدایت این تیم را برعهده گرفت و می خواست با هافبک هموطنش خود همکاری کند، مورد توجه قرار گرفته است، اما مشخص نیست که آیا باشگاه اسپانیایی همچنان به جذب این بازیکن علاقه مند است یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید