دوبل پرسپولیس روی سر درویش فرو ریخت!

این در حالی است که بلافاصله پس از پایان فصل با دو قهرمانی و سه جام حذفی، حالا صدای بازیکنان به گوش می رسد و آنها حق خود را می خواهند.

مديريت باشگاه پرسپوليس قبل از فينال حذفي كه آخرين بازي فصل اين تيم محسوب مي شد 4 درصد از قرارداد را به بازيكنان و مربيان پرداخت كرد و به اين ترتيب مبلغي كه آنها دريافت كردند به 80 نفر رسيد كه البته براي برخي بازيكنان اين رقم به اين رقم رسيد. 83.

دوبل پرسپولیس روی سر درویش فرو ریخت!

حالا با گذشت نزدیک به دو هفته از دبل تاریخی قرمزها، صدای بازیکنان به تدریج در حال بیرون آمدن است و آنها روی مطالبات باقی مانده خود از جمله 20 درصد باقیمانده قراردادها، پاداش های جام حذفی و لیگ برتر که بوده اند، پافشاری می کنند. در میان گزینه های قرارداد آنها و البته پاداش، در اینجا سودهای کسب شده در هفته های گذشته است که هنوز پرداخت نشده است.

درویشی که سعی می کرد به ازای هر برد 15 میلیون پاداش به بازیکنان و مربیان بپردازد، هنوز پاداش آخرین پیروزی 5 بر 4 این تیم در لیگ و جام حذفی را که بازی های مهم و تعیین کننده ای بود، نداده است. فقط یکی از آن بازی ها فینال جام حذفی بود که آن هم دربی بود و برد در آن بازی باید پاداش ویژه ای داشته باشد اما خبری از آن پاداش نیست.

دوبل پرسپولیس روی سر درویش فرو ریخت!

در عین حال، رقم دقیق بازیکنان غیر از 20 درصد باقیمانده قراردادشان با پاداش دو قهرمانی گره خورده است. با توجه به گزینه های موجود در قرارداد بازیکنان و مربیان، باشگاه باید 10 درصد از مبلغ قرارداد خود را به عنوان پاداش قهرمانی در لیگ برتر پرداخت کند. همچنین پاداش قهرمانی در جام حذفی 5 درصد مبلغ قرارداد آنهاست و تعداد کل این گزینه ها با توجه به مبلغ قرارداد بازیکنان و مربیان رقم قابل توجهی خواهد بود.

همه این اتفاقات تا پایان فصل رخ داد و حالا که پرسپولیس به تمام اهداف خود رسیده و درویش یکی از آرمان های موفقیت محسوب می شود، پرداخت پاداش و مطالبات سایر بازیکنان دشوارتر به نظر می رسد.

دیروز شنیدیم که بازیکنان بار دیگر از باشگاه خواسته اند تا مطالبات خود را پرداخت کند اما مسئولان باشگاه می گویند موضوع را زیر نظر دارند. این در حالی است که باشگاه باید قسط سوم رادوسوویچ را تامین کند و مجموع گزینه ها و مطالبات باقی مانده بازیکنان و مربیان عددی فرد خواهد بود. گفته می شود گزینه ها تنها 107 میلیارد تومان است و در صورت تحقق 20 درصد باقی مانده مطالبات، درویش باید دوباره به بانکی بپیوندد که در شرایط بحرانی فصل گذشته او را نجات داده است، بنابراین او و بازیکنان همچنان تشکر می کنند. کارکنان این بانک در مصاحبه های خود

دوبل پرسپولیس روی سر درویش فرو ریخت!

در عین حال شنیده می شود که برخی بازیکنان پرسپولیس از فصل بیست و یکم 10 تا 15 درصد مبلغ قرارداد خود را می خواهند و این می تواند بدهی باشگاه به زیرمجموعه هایش را بسیار سنگین کند. از طرفی فصل نقل و انتقالات آغاز شده است و اگر یحیی برگردد و همه چیز خوب پیش برود، پرسپولیس برای پیش پرداخت بازیکنان جدید خود نیاز به بودجه دارد تا دوباره باشگاه و درویش دچار بحران مالی شوند. اقتصاد چقدر به او کمک خواهد کرد؟

دیدگاهتان را بنویسید