این استقلال آندره آ استراماسیونی را دیوانه کرد

این استقلال آندره آ استراماسیونی را دیوانه کرد

الوکرا با درخشش امید ابراهیمی موفق شد با پیروزی از مرحله نیمه نهایی جام ستارگان عبور کند و راهی فینال شود. ستاره ایرانی در این دیدار گل های اول و دوم تیمش را به ثمر رساند تا الوکرا باخت 3 بر 1 مقابل الغرافه را با پیروزی 5 بر 3 جایگزین کند.

سرمربی ایتالیایی الغرافه در پایان آندره آ استراماسیونی به سمت ابراهیمی رفت و با او خوش و بش کرد. دیدار گرم این دو از چشم دوربین های تلویزیونی دور نماند و صحنه جالبی را رقم زد. در آن لحظه به نظر می رسید استراماچونی به ابراهیمی بابت بازی خوبش تبریک گفت و به تمجید از بازیکن ایرانی پرداخت.

امید نیز استراماچونی را در آغوش می گیرد، لحظه ای با سرمربی سابق استقلال صحبت می کند و برگرفته از تصاویر تلویزیونی است که گویی هر دو به هم لاف می زنند و طرف مقابل را تعریف می کنند.

این تصاویر در پایان دیدار الوقرا و الغرافه الکاس پخش شد و مجری برنامه گفت که صحنه جالبی بین این دو چهره رخ داده است. وی سپس از مهمانانش خواست تا برداشت خود را از این دیدار گرم که یکی از مهمانان استودیو تعبیر جالبی داشت بیان کنند و با طنز اظهار داشت که ظاهرا استراماچونی با بازی امروز شما به ابراهیمی گفته بود ما را دیوانه کردید.

دیدگاهتان را بنویسید