این بازیکن انگیزه مقابل پرسپولیس است

این بازیکن انگیزه مقابل پرسپولیس است

مطمئنا دیدار پرسپولیس و فولاد مهمترین دیدار هفته دوم لیگ برتر است. بعد از هفته اول رقابت ها و تقابل استقلال و سپاهان حالا دو مدعی دیگر قهرمانی در همان ابتدای رقابت ها به مصاف هم می روند تا شاهد دیدار حساس قهرمان لیگ برتر و حذفی باشیم. جام دو سال پیش فصل.

پرسپولیس و فولاد که فصل گذشته قهرمان لیگ بیستم و جام حذفی 1400-1399 و میزبان سوپرجام بودند، در لیگ بیست و یکم ناکام ماندند اما امسال نسبت به فصل گذشته تیم خود را بیش از پیش تقویت کردند. و ادعای برتری در سر خود دارند.

تقابل های دو تیم در سال های گذشته همواره جذاب و دیدنی بوده است و حالا با حضور پرتعداد بازیکنان سابق پرسپولیس در ترکیب، دیدار روز جمعه دو تیم مهمتر از همیشه خواهد بود.

این بازیکن کوهی از انگیزه است!

دیدار فولاد و پرسپولیس یادآور آغاز جدایی مهدی شیری است. سال گذشته در هجدهم باخمن بود که دو تیم در دیدار سوپرجام به مصاف هم رفتند و شاگردان نکونام با یک گل پیروز شدند. اما این ملاقات جنجالی دلیل جدایی سرخپوشان بود. مهدی شیری که با دریافت کارت زرد دوم در دقیقه 63 بازی اخراج شد، در پایان بازی سوپرجام توسط یحیی گل محمدی از ترکیب خارج شد و شیری چند روز بعد و 11 روز به فولاد پیوست. پس از بازی سوپرجام اولین نفری بود که بازی خود را برای اهواز انجام داد.

شیری پس از پیوستن به فولاد به یکی از مهره های اصلی تیم نکونام تبدیل شد و عملکرد خوبی در لیگ قهرمانان آسیا داشت. این بازیکن حالا پس از جدایی از پرسپولیس برای اولین بار مقابل تیم سابقش بازی می کند و انگیزه بسیار بالایی دارد تا توانایی های خود را به رخ یحیی گل محمدی بکشد.

رویارویی یک آقا با عوامل جدایی

سعید آقایی یکی دیگر از بازیکنانی بود که در آن تابستان از پرسپولیس جدا شد و پس از پایان قراردادش به فولاد رفت. امضای قرارداد با سعید صادقی، تغییر پست برخی بازیکنان از جمله ترابی و همچنین حضور نعمتی در سمت چپ خط دفاعی باعث شد گل محمدی تمایلی به تمدید قرارداد آقایی نداشته باشد و او به عنوان بازیکن آزاد راهی فولاد شود.

این بازیکن در دیدار هفته افتتاحیه مقابل صنعت نفت در ترکیب اصلی تیمش قرار داشت و حالا به نظر می رسد گزینه نکونام برای سمت چپ تیمش مردی باشد که تقابلش با سعید صادقی و دانیال اسماعیلی فر جذاب خواهد بود.

روایت پهلوان با دیگران فرق دارد

نحوه جدایی پهلوان با دو بازیکن دیگر متفاوت است. او در لیست بازیکنان مورد نظر گل محمدی قرار داشت و حتی مذاکراتی نیز برای تمدید قرارداد با این بازیکن انجام شد، اما پس از اینکه خیال یحیی برای آوردن سعید صادقی خیالش راحت شد، صحبت های طرفین ادامه پیدا نکرد و پهلوان چندان صمیمی نبود. سرخپوشان جدا شد.

حالا این سه بازیکن در شرایطی به مصاف تیم سابق خود می روند که انگیزه زیادی برای درخشش دارند. باید سه بازیکن سابق پرسپولیس یعنی شهاب گردان، وحید حیدریه و ساسان انصاری را اضافه کنیم که آنها هم در مقاطع مختلف لباس پرسپولیس را بر تن کردند و روز جمعه به مصاف تیم سابق خود خواهند رفت.

منبع: ورزش 3

دیدگاهتان را بنویسید