هشدار به ساپینتو: استقلال بعد از پیروزی مقابل سپاهان با انگیزه شروع می کند

هشدار به ساپینتو: استقلال بعد از پیروزی مقابل سپاهان با انگیزه شروع می کند

فرد ملکیان مهاجم سابق استقلال درباره شرایط آبی پوشان برای فصل بیست و دوم لیگ برتر گفت: فکر می کنم استقلال امسال خیلی خوب جذب کرد و بازیکنان باکیفیتی جذب کرد. با آمدن محبی قدرت هجومی این تیم بیشتر شده و به جرات می توانم بگویم استقلال مدعی اول قهرمانی است.

وی افزود: شهبازا، بابایی و کاوه رضایی نیز به خط حمله پیوسته اند و با محمد محبی خط حمله استقلال مرگبار خواهد بود و هیچ حریفی نمی تواند در مقابل این تیم مقاومت کند. به نظر من استقلال ساپینتو شایسته عنوان قهرمانی و یک تیم کامل است.

مهاجم اسبق استقلال درباره دیدار هفته اول آبی ها و سپاهان در ورزشگاه آزادی تهران گفت: یکی از حساس ترین بازی های لیگ برتر است. جدا از پرتغالی بودن مربیان دو تیم باید شاهد یک دیدار جذاب باشیم. معمولا تیم های رقیب در اولین بازی خود را نشان می دهند اما از آنجایی که سپاهان و استقلال بازی حساسی است شاید جو بازی با احتیاط ادامه پیدا کند اما در کل فوتبال غیرقابل پیش بینی است و معلوم نیست در یک بازی چه اتفاقی می افتد. سپاهان و استقلال قطعا نمی خواهند بازی را ببازند اما استقلال تغییرات کمتری دارد و در خط حمله قدرت بیشتری نسبت به حریف دارد بنابراین فکر می کنم تیم ساپینتو در این دیدار پیروز شود تا لیگ را با انگیزه مضاعف آغاز کند.

ملکیان در خصوص ساپینتو، سرمربی پرتغالی استقلال گفت: مربیان پرتغالی عموماً سخت کوش هستند، البته او بعد از قهرمانی تیم مجیدی کار سختی دارد، اما فکر می کنم استقلال بعد از چند بازی اول لیگ، ثبات خود را پیدا کند و خواهد برد. رهبری با اقتدار».

به هر حال مهاجم سابق آبی پوشان درباره پیش بینی عملکرد استقلال در فصل جدید لیگ برتر گفت: فوتبال غیرقابل پیش بینی است و از این به بعد نمی توان به راحتی درباره تیم اظهار نظر کرد اما از آنجایی که تیم تغییر چندانی نکرده است. به نظر من تیم ساپینتو در لیگ برتر عملکرد خوبی خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید