سپاهان باید حرفه ای تر کار کند/ انگیزه نمایشی باعث شد روز به روز بهتر کار کند


ساعت: 13:27
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۲
کد خبر: 1815146

این مربی فوتبال گفت: شاهد بودیم که تیم های انتهای جدول موفق شدند به مصاف تیم های بالای جدول بروند و این نشان می دهد که تیم های بالای جدول همیشه خوب بازی نمی کنند و همچنین ضعیف هستند. . سپاهان باید حرفه ای تر کار کند و جایگزین های بهتری داشته باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسن شفیعی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز، در پاسخ به این سوال که آیا سپاهان در دیدارهای سخت باقی مانده در نیم فصل اول مانند دیدار با استقلال، پرسپولیس و گل گهر می تواند خوب بازی کند، گفت: کرد: سپاهان. تیم با این یک نوع بازی که در بازی برگشت انجام می شود، توانست کمی به دروازه تیم حریف نزدیک شود و از یک سوم تیم ها عبور کند که جای خوش شانسی است.

این مربی فوتبال گفت: سپاهان در نیم فصل اول تاکتیک های خوبی در ایستگاه ایجاد کرد اما اگر هفته گذشته از دو تاکتیک در ایستگاه موفق به گلزنی شد و عملکرد بازیکنان خوب بود، نتوانست از این تاکتیک ها به درستی در ایستگاه استفاده کند. کم. ما تغییر کرده ایم و عملکرد بهتری از آنها می بینیم.


* سپاهان باید آرنج بهتری داشته باشد

شفیعی خاطرنشان کرد: سپاهان باید با آرنج بهتر باشد، سپاهان با سیستم چهار، دو، سه، یک بازی می‌کند که وقتی حمله می‌کنند باید طوری حرکت کنند که وقتی می‌خواهند گل بزنند، بازیکنان بیشتری داشته باشند. در منطقه خطر هستند و همچنین برای غلبه بر دفاع های شدید برنامه ریزی و برنامه ریزی بهتری دارند.

وی با اشاره به اینکه پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک شکست خورد و در نیم فصل هم همین آلومینیوم اراک چهار گل به ذوب آهن خورد، افزود: پرسپولیس و گل گهر هم بازیکنان خوبی دارند و دست کمی از سپاهان ندارند.

حسن شفیعی با بیان اینکه همیشه اینطور نیست که سپاهان همیشه همه تیم ها را می برد، اذعان داشت: دیدیم که تیم های انتهای جدول توانستند به مصاف تیم های بالای جدول بروند و این نشان می دهد که تیم های بالا همیشه بازی نمی کنند آنها هم ضعیف هستند، سپاهان باید حرفه ای تر کار کند و شیفت های بهتری داشته باشد.

مربی فوتبال گفت: وقتی سپاهان دو گل می زند باید منتظر باشیم و گل زدن او را ببینیم. ظاهرا کیا باید علت را از بین ببرد. سپاهان هفته گذشته دو گل زد، تکان خورد، به عقب برگشت، مالکیت توپ را از دست داد و یک گل دریافت کرد، اگر نساجی کمی دقت و یکنواختی می کرد، سپاهان با مشکل مواجه می شد.

وی ادامه داد: خط دفاعی سپاهان به دلیل حرکت و نفوذ مداوم با مشکل مواجه است. هر سیستم بازی کادر خاص خود را می خواهد و باید وظایف هر بازیکن در هر سیستم مشخص شود، این سیستمی که سپاهان دارد با این افراد همخوانی ندارد و نباید از همان بازیکنان در چندین نوع پلان و سیستم استفاده شود، بلکه باید برای هر طرح از بازیکنان مختلف استفاده کنید.

شفیعی در پاسخ به این سوال که علت مصدومیت های مکرر سپاهان چیست، گفت: باید توجه داشت که نوع تمرینات بدنسازی این بازیکنان به گونه ای است که این بازیکنان مرتب مصدوم می شوند. ما تیمی را می شناسیم که در فصل اول یا نیم فصل بدنسازی خوبی دارد. «شما می توانید در مسابقات از آسیب دیدگی محافظت کنید و همچنین باید از بازیکنان خواسته شود که استراحت کافی داشته باشند.

وی ادامه داد: بازیکنان باید در هفته و شب های قبل از مسابقه استراحت کافی داشته باشند. نوع تغذیه بازیکنان مهم است زیرا بازیکنان باید انرژی لازم را برای انجام مسابقات داشته باشند و در غیر این صورت مستعد آسیب هستند به خصوص تمریناتی که در طول هفته انجام می شود باید چرخه اصلی را کنترل کند. ورزش این بازیکنان که اغلب مشاهده می شود.

حسن شفیعی با اشاره به نقش دروازه بان جدید سپاهان و مفید بودن وی خاطرنشان کرد: سپاهان در نیم فصل اخیر مصدومیت های زیادی را متحمل شد و گل های بدی از روی خط دروازه به ثمر رساند. مشاهری انگیزه خاصی دارد، این انگیزه روز به روز مساحی را بهتر کرد و ما هم شاهد آن هستیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سپاهان هفته گذشته در مشهد به مصاف نساجی مازندران رفت در حالی که نساجی مازندران زمینی ندارد اما مازندران استانی است که بیشترین بازیکن را در لیگ های بزرگ و لیگ های یک و دوم کشور دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید