این بازیکن نفرین پرسپولیس است

این بازیکن نفرین پرسپولیس است

بهنام طاهرزاده درباره شکست یک بر صفر پرسپولیس مقابل سپاهان گفت: عملکرد خوبی از هر دو تیم شاهد بودیم و مشخص بود که پرسپولیس و سپاهان هر دو برای گرفتن سه امتیاز به میدان آمدند. البته شاگردان گل محمدی در دقایق ابتدایی بازی خوبی نداشتند و سپاهان با چند موقعیت ایجاد شده مقابل دروازه پرسپولیس می توانست به گل برسد اما بیرانوند در چند صحنه مانع از گلزنی اصفهانی ها شد.

وی افزود: پرسپولیس نتوانست همان عملکردی را که در اصفهان داشت در ورزشگاه آزادی تکرار کند و همین باعث شد سپاهان با روحیه و انگیزه بیشتری بازی کند و کنترل توپ و زمین را در اختیار بگیرد.اگر شاگردان گل محمدی سه امتیاز این بازی را کسب کرده بودند. به راحتی می توانستند لیگ را ادامه دهند و قهرمانی را پشت سر بگذارند اما حالا همه چیز دست سپاهان است و شاگردان مورائیس ابتکار عمل را در دست گرفته اند و قرمزها باید در تمام بازی های باقی مانده موفق باشند و منتظر لغزش سپاهان باشند.

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از عملکرد مهاجم برزیلی این تیم تصریح کرد: همه تیم ها بازیکنان باکیفیتی می گیرند و به خوبی از آنها استفاده می کنند اما پرسپولیس بازیکنی گرفت که باید عصای زیر بغل کادر فنی و … تیم اما مقابل سپاهان فاجعه بود. این یک تیم است! یک مهاجم در این سطح باید بداند که وقتی در دقیقه 40 کارت زرد دریافت می کند، هر لحظه ممکن است کارت زرد دوم را دریافت کند، بنابراین باید با دقت بیشتری بازی کند، اما پریرا این را درک نکرد و 7 دقیقه بعد باعث شد. یک خطای دیگر پرسپولیس 50 دقیقه با 10 بازیکن بازی کرد. مطمئنم اگر پریرا اخراج نمی شد، پرسپولیس می توانست در نیمه دوم به سپاهان گل بزند و پیروز شود اما اخراج مهاجم برزیلی تمرکز کادرفنی و دیگر بازیکنان را از بین برد.

طاهرزاده با بیان اینکه با وجود شکست مقابل سپاهان، پرسپولیس نباید همه چیز را تمام شده بداند، خاطرنشان کرد: اگرچه کار برای قهرمانی سخت شده است، اما کادر فنی و بازیکنان باید با تمام قوا در دیدارهای آینده شرکت کنند. . هنوز هفت دیدار غیرقابل لمس برای هر دو تیم باقی مانده و اینطور نیست که بتوانیم از این به بعد سپاهان را قهرمان حساب کنیم. فوتبال همین است و سپاهان می تواند در یک بازی آسان که هیچکس به آن فکر نمی کند امتیاز بیاورد پس قرمزها باید ادامه لیگ را جدی بگیرند. من مطمئن هستم که یحیی گل محمدی می تواند تیم را برگرداند. پرسپولیس هنوز جام حذفی را در اختیار دارد و نباید همه را باخته بداند.

دیدگاهتان را بنویسید