این ستاره پرسپولیس نفرین استقلال و نکونام است؟

این ستاره پرسپولیس نفرین استقلال و نکونام است؟

تیم های فوتبال استقلال تهران و پرسپولیس از ساعت 15 روز پنجشنبه 2 آذرماه در ورزشگاه آزادی در دیداری به تعویق افتاده از هفته پنجم لیگ برتر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

استقلال و پرسپولیس با 24 و 20 امتیاز در رده های اول و چهارم قرار دارند و قرمزها با توجه به اینکه یک بازی مقابل آبی ها در پیش دارند، این فرصت را دارند تا با برتری مقابل استقلال یک قدم به این تیم نزدیک شوند.

این بازی می تواند رکوردی برای علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس باشد. او تاکنون در 5 بازی مقابل استقلال تهران گلی دریافت نکرده و از این نظر در کنار احمدرضا عابدزاده دروازه بان سابق استقلال و پرسپولیس قرار می گیرد.

اگر بیرانوند در بازی روز پنجشنبه از استقلال گل نخورد، می تواند پشت سر مهدی رحمتی، دروازه بان سابق استقلال، در رده دوم بهترین دروازه بان های دربی تنها بماند. رحمتی با 9 کلین شیت در دربی های مختلف رکورددار است.

همچنین با توجه به اینکه عابدزاده با پیراهن استقلال مقابل پرسپولیس بازی کرد و توانست دروازه خود را بسته نگه دارد، بیرانوند می تواند با کلین شیت در بازی روز پنجشنبه بهترین دروازه بان پرسپولیس تاریخ رقابت های دربی شود.

بیرانوند در فصل بیست و سوم در هر 10 دیدار پرسپولیس درون دروازه بود و موفق شد 6 کلین شیت به ثبت برساند و در رقابت با دیگر دروازه بانان لیگ برتری به دنبال بهبود آمار خود است.