این ستاره پرسپولیس نفرین استقلال است؟

این ستاره پرسپولیس نفرین استقلال است؟

علیرضا محمد با اشاره به دربی پایتخت گفت: تقابل پرسپولیس و استقلال یکی از حساس ترین دیدارهای دو تیم است و می تواند تاثیر مستقیمی بر عملکرد قهرمان در لیگ برتر داشته باشد.

وی درباره وضعیت این دو تیم در آستانه دربی شماره 100 اظهار کرد: دو تیم در حال حاضر در بهترین شرایط ممکن قرار دارند و با بردهای اخیر خود رقابت جذاب و پیشرفتی در جدول رده بندی دارند و این موضوع می تواند حساس باشد. البته جذاب.این بازی را دوبل کنید.

بازیکن سال های اخیر قرمزها افزود: در حال حاضر برد در این بازی برای هر دو تیم مهم است و می توان گفت تیم برنده در شهرورد شانس اول قهرمانی را خواهد داشت.

مدافع سابق پرسپولیس درباره شرایط این تیم گفت: پرسپولیس روزهای خوبی را سپری می کند. در دیدارهای گذشته تقریبا همه بازیکنان تیم از نظر فنی و روانی در شرایط خوبی هستند. بازگشت چهره موفقی چون سعید صادقی، حضور دوباره مهدی عبدی و ایجاد هماهنگی تیمی، امیدهای ویژه ای به پرسپولیس برای قهرمانی داده است و برد مقابل استقلال در دربی می تواند این مسیر را هموارتر کند.

علیرضا محمد درباره عواملی که می تواند شانس پیروزی پرسپولیس در دربی را افزایش دهد، گفت: دربی مسابقه ای است که هر تیمی کمتر اشتباه کند می تواند بهترین نتیجه را کسب کند. حفظ آرامش، تمرکز و مدیریت پرسپولیس از ابتدای بازی. بازی تا سوت پایان می تواند به شاگردان گل محمدی کمک کند تا سه امتیاز ارزشمند این دیدار مهم را به دست آورند و گامی بلند و مهم به سوی قهرمانی بردارند.

پیشکسوت سرخ ها با تمجید از بازیکنان پرسپولیس گفت: استقلال چند چهره تاثیرگذار دارد و حفظ این بازیکنان توسط پرسپولیسی ها می تواند ابتکار، توپ و زمین را به سرخ ها بدهد. مشکلی که کادر فنی به خوبی از آن آگاه است و می تواند با استفاده از این تاکتیک نقاط قوت استقلال را خنثی کند و از پتانسیل فنی بازیکنان برای کسب عنوان قهرمانی در این رقابت مهم استفاده کند.

محمد عمری سرمربی سابق پرسپولیس درباره نقش این ستاره جوان پرسپولیس در دربی گفت: محمد بازیکن باهوشی است و قطعا حضور او در این دیدار می تواند به نفع پرسپولیس باشد. محمد عمری بازیکنی است که هیچکس نمی تواند جلوی او را بگیرد و می تواند ستاره پرسپولیس در شهرورد باشد.

دیدگاهتان را بنویسید