این دختر ایرانی زیباترین زن جهان شد!/عکس

به گزارش رکنا، ماسومه عطایی وی با اشاره به تجربه جدیدی که پس از سرامیک، کلاژ و بازیگری به دست آورده است، گفت: بعد از مراسم حمله اسیدی درد زیادی را تحمل کردم. زندگی برای من تغییر کرده بود، اما نمی خواستم تسلیم وضعیت موجود شوم و به عنوان قربانی اسیدپاشی و خشونت به زندگی خود ادامه دهم. به همین دلیل سعی کردم هنرهای مختلف را بیاموزم و نقش فعالی در جامعه داشته باشم.

این دختر ایرانی زیباترین زن جهان شد!

این دختر ایرانی زیباترین زن جهان شد!

وی ادامه داد: در همین ارتباط دوره های ویژه نابینایان را نیز گذراندم. بعد از آن کلاس های کلاژ و سرامیک را شروع کردم که به نظرم موفق بود و نمایشگاهی از کارهایم برپا شد. سپس پیشنهاد بازی در تئاتر را دریافت کردم که خوشبختانه با استقبال خوبی مواجه شد و به همین دلیل کار دیگری را روی صحنه اجرا کردیم و در حال آماده شدن برای تئاتر سوم بودیم که همه گیر شد. ویروس کرونا درس ما را متوقف کرد.

این دختر ایرانی زیباترین زن جهان شد!

ماسومه عطایی روی صحنه تئاتر

معصومه عطایی درباره ورود خود به عرصه تبلیغات و مدلینگ نیز گفت: همیشه دوست داشتم الگوی سایر قربانیان باشم، زمانی که در گروه حمایت از قربانیان اسیدپاشی یا جاهای دیگر با افرادی که مورد اسیدپاشی قرار گرفته بودند آشنا شدم. چیزی که بیش از همه مرا نگران کرد انزوا و افسردگی احتمالی این افراد بود. به همین دلیل سعی می کنم به افراد دیگری مثل خودم اعم از اسیدپاش و نابینا امید بدهم. من این تصمیم را در همین راستا گرفتم.

این دختر ایرانی زیباترین زن جهان شد!

این قربانی اسیدپاشی با اشاره به اجرایی شدن تصمیم خود افزود: از سال ها قبل موارد مشابهی از اقدامات اسیدپاشی در منطقه وجود داشته است. مدل سازی در چندین کشور آسیای شرقی و اروپایی دیدم، می خواستم وارد این عرصه شوم تا تعریفی متفاوت از زیبایی ارائه دهم و به دیگران امیدوار باشم که هیچ چیز غیر ممکن نیست و کی گفته مدل شدن یا ورود به عرصه تبلیغات باید چشمان رنگی داشته باشد. یا پوست صاف و تمیز. این تصمیم تا سال گذشته با خانم خادمی در سرم بود طراح لباس من با آنها آشنا شدم و اولین قدم های ما برای این کار برداشته شد.

عطایی افزود: پس از طی مراحل تصویربرداری در آذرماه در چند مرحله انجام شد و در نهایت چند روز پیش پس از تکمیل مراحل این تصاویر منتشر شد.

وی با بیان اینکه قصد دارد سایر قربانیان اسیدپاشی را از سلول انفرادی خارج کند، گفت: امیدوارم روزی بتوانیم برای خانم هایی که مدل هایشان قربانی اسیدپاشی هستند، فشن شو داشته باشیم. چه اشکالی دارد سایر قربانیان مدل لباس شوند و حتی وارد عرصه تبلیغات شوند؟

این دختر ایرانی زیباترین زن جهان شد!

زیبایی آن چیزی نیست که با چشمان خود می بینیم

عطایی درباره ورود خود به عرصه تبلیغات نیز گفت: ابتدا این را بگویم که برای کاری که انجام دادم قصد مالی نداشتم بلکه قصدم انجام یک کار نمادین بود. به همین دلیل قرارداد همکاری با این نهاد فرهنگی ندارم. اگر پیشنهادی از برندهای مختلف باشد حتما بررسی می کنم و البته می خواهم شرایطی را فراهم کنم تا نه تنها من بلکه سایر قربانیان نیز در این زمینه فعالیت کنند. منظورم این است که زیبایی آن چیزی نیست که با چشمانمان می بینیم.

این فعال اجتماعی افزود: در حوزه تبلیغات امیدوارم فرصتی برای ورود فراهم شود و شرکت ها و موسسات مختلف برای تبلیغ محصولات خود تنها به دنبال مدل های چشم رنگی و سلبریتی نباشند. قطعا چنین اقداماتی باعث تغییر افکار عمومی در مورد قربانیان اسیدپاشی خواهد شد.

این دختر ایرانی زیباترین زن جهان شد!

دیدگاهتان را بنویسید