زیباترین فوتبالیست جهان را ببینید/عکس

زیباترین فوتبالیست جهان را ببینید/عکس

مارکوویچ 23 ساله به لطف ظاهر زیبایش در شبکه های اجتماعی مشهور شده است و در حال حاضر 1.4 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد. او در پست مهاجم برای گراسهاپرز سوئیس بازی می کند و تمایل خود را برای بازی در سوپرلیگ زنان انگلیس (WSL) ابراز کرده است.

مارکوویچ درباره انتخاب شدن به عنوان زیباترین فوتبالیست گفت: مقالاتی را دوست داشتم که در آن از من به عنوان زیباترین فوتبالیست جهان یا یکی از زیباترین ها یاد می کردند، زیرا شنیدن اینکه زیبا هستم خوشحالم می کند. اما بعداً در روزنامه ها مطالبی منتشر شد که مرا سکسی ترین بازیکن فوتبال می نامیدند و من این را دوست نداشتم. آنها هرگز فوتبال من را ندیده اند و فقط به ظاهر من علاقه دارند که مایه شرمساری است. فکر می‌کنم چنین افرادی باید از قبل اطلاعات بیشتری کسب کنند و ببینند من از نظر فوتبالی چه کاری می‌توانم انجام دهم.”

آنا ماریا مارکوویچ که به عنوان زیباترین فوتبالیست جهان شناخته می شود، یکی از دو فوق ستاره لیونل مسی و کریستیانو رونالدو را انتخاب کرد.

بحث بر سر اینکه بهترین بازیکن تاریخ فوتبال کیست در طول دوران حرفه ای لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در بین هواداران این دو اسطوره بالا گرفته است. آنا ماریا مارکوویچ که عنوان زیباترین فوتبالیست جهان را از آن خود کرده است نیز در مورد اینکه بهترین بازیکن تاریخ فوتبال کیست اظهار نظر کرد.

فوتبالیست کروات در پاسخ به سوالی در توییتر که فکر می کند بهترین بازیکن تمام دوران است، با نوشتن CR7 در کنار شکلک بز پاسخ داد. اگرچه خود آنا ماریا مارکوویچ پیراهن شماره 7 را می پوشد، اما گفت: “فقط یک شماره 7 وجود دارد.”

واژه GOAT در زبان انگلیسی به معنای “بزرگترین تمام دوران” است و به بزرگترین ورزشکاران تاریخ اشاره دارد. منظور ماریا مارکوویچ از شکلک بز برای اشاره به این اصطلاح بود.

این اولین بار نیست که او ستاره 37 ساله پرتغالی و بازیکن سابق منچستریونایتد را تحسین می کند. مارکوویچ پیشتر گفته بود: “بازیکن مورد علاقه من همیشه کریستیانو رونالدو است، زیرا او بسیار منظم است.” من فکر می کنم بسیار مهم است که تمام تلاش خود را برای ورزش به کار بگیرید و ذهنیت خوبی مانند آن داشته باشید. او همچنین گفت که لوکا مودریچ کرواسی و رامونا باخمن بازیکن سوئیسی را تحسین می کند.

دیدگاهتان را بنویسید