مادر امیر قطر زیباترین زن جهان/عکس

این روزنامه نوشت: شیخ موسی بنت ناصر المسند، زنی 63 ساله قد بلند و چشمگیر – که دومین همسر سه همسر شیخ حمد بن خلیفه آل ثانی است – در مراسم ازدواج شاهزاده حسین ولیعهد شرکت کرد. اردن حسین و رجوی السیف در 1 ژوئن. طرفداران زیادی به دست آورد.

او برای ورودش با یک لباس صورتی و مشکی ظاهر شد و یک لباس لیمویی انتخاب جسورانه او برای جشن جشن بود.

اگرچه او احتمالاً برای بسیاری از بریتانیایی ها نسبتا ناشناخته است، اما او مادر هفت فرزند، صاحب برج شارد، بلندترین آسمان خراش اروپا، هارودز و دهکده المپیک است. شیخ موزا همچنین صاحب خانه مد ایتالیایی والنتینو است که در سال 2012 آن را به قیمت 700 میلیون یورو خرید.

شیخ موسی – مادر امیر قطر – به دلیل حس شیک پوشی او به عنوان “در میان زیباترین زنان جهان” معرفی شده است.

در سال 2015، او در فهرست بهترین لباس‌پوشان بین‌المللی تالار مشاهیر Vanity Fair قرار گرفت. شیخ موسی حداقل 318000 فالوور در اینستاگرام دارد.

دو همسر دیگر شوهرش علنی نیستند در حالی که شیخ موسی همسری بسیار عامه پسند و پر زرق و برق است.

ظرافت و زیبایی سلطنتی حتی شاهزاده فیلیپ را در سفر او و همسرش به ویندزور در اکتبر 2020 مجذوب خود کرد.

شاهزاده فیلیپ که شیفته ظاهر خیره کننده شیخ موسی شده بود، اغلب مجبور بود سر خود را بچرخاند تا از تماس چشمی با همسر سوم امیر قطر جلوگیری کند.

اما شیخه موزا پر زرق و برق، که می گوید سبک او به سنت احترام می گذارد و در عین حال مدرن و کاربردی است، به فایننشال تایمز گفت که او سبکی ندارد زیرا من نمی توانم کسی را پیدا کنم که بفهمد من چه می خواهم.

او افزود: وقتی حوصله ام سر می رود، به اتاق رختکنم می روم و کمد لباس هایم را مرور می کنم و سعی می کنم همه چیز را به هم بزنم و درست کنم.

او علاوه بر اینکه یک زن زیباست، بسیار آرام است، آرام صحبت می کند و می داند که چه می خواهد. او از من خواست تا در قطعاتی که سفارش داده است تغییراتی ایجاد کنم. آنهایی که آستین کوتاه داشتند، او آستین بلند می خواست و آنهایی که یقه بلند داشتند، ظاهر محتاط تری می خواست.

در گزارش گاردین در سال 2010 درباره این زن قدرتمند و شیک، شیخ موسی به عنوان چهره روشن بین یک رژیم عمیقا محافظه کار توصیف شد.

به گزارش نیویورک پست، او در قطر به دنیا آمد اما در مصر و کویت بزرگ شد، جایی که پدرش پس از مخالفت با رژیم در تبعید زندگی کرد. شیخ موسی در سال 1977 در سن 18 سالگی به زادگاه خود بازگشت تا با حمد بن خلیفه آل ثانی که در آن زمان یکی از اعضای خانواده سلطنتی قطر بود ازدواج کند.

شیخ حمد از سال 1995، زمانی که قدرت را از پدرش شیخ خلیفه در کودتای بدون خونریزی با حمایت نیروهای مسلح، کابینه و کشورهای همسایه، ربود، امیر قطر بود.

شیخه موسی در سال 1986 در دانشگاه قطر تحصیل کرد و در رشته سیاست عمومی اسلامی از دانشگاه حمد بن خلیفه فارغ التحصیل شد. او همچنین دکترای افتخاری توسط دانشگاه جورج تاون، امپریال کالج لندن، دانشگاه ویرجینیا و دانشگاه A&M تگزاس اعطا شده است.

او گفت عشقش به تحصیل به لطف پدرش است که قبل از تبعید در زندان درس خوانده است.

او قبل از ازدواج با خانواده سلطنتی قطر، ظاهراً می خواست پزشک شود. در سال‌های 2007 و 2010، شیخه موسی که یکی از بنیانگذاران و ریاست بنیاد آموزش، علم و توسعه جامعه قطر بود، به عنوان یکی از 100 زن تأثیرگذار فوربس انتخاب شد.

اما همه طرفدار شیخ موسی نیستند و او به دلیل عدم حمایت آشکارش از مسائل زنان مورد انتقاد قرار گرفته است. در قطر رادیکال، زنان شهروند درجه دو محسوب می شوند. اما در پاسخ به این سوال که چرا به عنوان یک فعال اجتماعی برای حقوق زنان مبارزه نمی کنید، گفت: نباید به یک قشر از جامعه نگاه کرد و روی آن تمرکز کرد. اگر می خواهید به زنان آموزش دهید، باید به مردان آموزش دهید. اگر شما مردان تحصیل کرده داشته باشید، زنان خود را قادر می سازند که تحصیل کنند.

مادر امیر قطر زیباترین زن جهان/عکس

مادر امیر قطر زیباترین زن جهان!

مادر امیر قطر زیباترین زن جهان!

مادر امیر قطر زیباترین زن جهان!

مادر امیر قطر زیباترین زن جهان!

مادر امیر قطر زیباترین زن جهان!

مادر امیر قطر زیباترین زن جهان!

مادر امیر قطر زیباترین زن جهان!

مادر امیر قطر زیباترین زن جهان!

مادر امیر قطر زیباترین زن جهان!

مادر امیر قطر زیباترین زن جهان!

مادر امیر قطر زیباترین زن جهان!

دیدگاهتان را بنویسید