این دو بازیکن پرسپولیس می توانند هر مهاجمی را آقای گل کنند

این دو بازیکن پرسپولیس می توانند هر مهاجمی را آقای گل کنند

عباس آگی با بیان این جمله گفت: پرسپولیس با لیست خوب یحیی گل محمدی و تلاش رضا درویش و باشگاه توانست خریدهای بسیار خوبی انجام دهد. همه بازیکنان تجربه ملی دارند و قطعا می توانند کمک زیادی به تیم کنند. به نظر من این افراد جدید باید مدتی از فضای مجازی و اینستاگرام فاصله بگیرند تا راحتتر در تیم خود جای بگیرند.

وی ادامه داد: در اینستاگرام به دلیل اینکه فضای مجازی است نه واقعی، باعث می شود بازیکن با موقعیت های مختلف مواجه شود و تمرکز خود را از دست بدهد. پرسپولیس تیم بزرگی است که بازی در آن با سایر تیم ها کاملا متفاوت است. شما باید کاملاً روی این تیم متمرکز باشید و از مشکلاتی که شما را از تمرین یا بازی منحرف می کند دوری کنید. امیدوارم بازیکنان به خصوص بازیکنان تازه وارد پرسپولیس این را درک کنند.

هافبک سابق پرسپولیس درباره خرید سعید صادقی نیز گفت: مسابقات سعید صادقی را از نزدیک تماشا کرده ام. او باهوش و بال کوچکی است که به خوبی به خط حمله، پاس گل ها یا ضربه ها اضافه می شود. او همچنین می تواند مهره خوبی برای مهدی ترابی باشد و با کمک آنها این دو از آقای گلی هر مهاجمی بسازند. امیدوارم پرسپولیس امسال یکی دو مهاجم و گلزن خوب بگیرد تا خریدهای خوبی را به پایان برساند.

آقای سیدجلال حسینی نیز در این باره خداحافظی کرد: هر تازه واردی تجربه دارد و سیدجلال حسینی هم بازیکن نسل ما بود. او برای فوتبال ملی ایران نیز زحمات زیادی کشیده و در موفقیت های سال های اخیر پرسپولیس نقش اول را ایفا کرده است. فکر می کنم او تصمیم منطقی گرفت و کفش هایش را آویخت در حالی که می توانست یک سال دیگر بازی کند، اما باید به تصمیم او احترام گذاشت. سیدجلال حسینی یکی از بازیکنان نخبه تاریخ فوتبال ماست و امیدوارم باشگاه پرسپولیس بازی خداحافظی باشکوهی را برای او در نظر بگیرد.

وقتی به آقا گفتیم احتمالا پرسپولیس و ملوان انزلی قبل از فصل بازی دوستانه ای انجام می دهند تا سیدجلال حسینی رسما از دنیای فوتبال خداحافظی کند، گفت: چه انتخاب خوبی و جایی. سیدجلال فوتبال خود را با ملوان انزلی آغاز کرد و پس از 5 قهرمانی در لیگ برتر با پرسپولیس برای همیشه از دنیای بازی خداحافظی کرد. خداحافظی از دنیای فوتبال در دیدار دوستانه دو تیم تصمیم خوبی بود. برای سیدجلال حسینی در ادامه زندگی شخصی و ورزشی آرزوی موفقیت دارم.

عباس اعظی همچنین با اشاره به اینکه خیلی ها معتقدند پرسپولیس با این خریدها شانس اول قهرمانی است، خاطرنشان کرد: در اینکه پرسپولیس خریدهای خوبی انجام داده شکی نیست اما باید منتظر باشیم و با شروع فصلی بهتر و کارشناسی شده در این باره اظهار نظر کنیم. . . البته پرسپولیس همیشه مدعی قهرمانی بوده و ما هم امیدواریم فصل جدید را با قدرت شروع کنیم و در نهایت با قدرت قهرمان لیگ برتر شویم اما همه باید دست به دست هم بدهند. تیم و نظم مالی تیم هواداران و پیشکسوتان را بگیرید که انشاالله با حمایت های خود یحیی گل محمدی و شاگردانش را تا پایان فصل به قهرمانی خواهند رساند.

دیدگاهتان را بنویسید