این دو خودرو نصف قیمت کارخانه + شرایط به فروش می رسند

این دو خودرو نصف قیمت کارخانه + شرایط به فروش می رسند

جزئیات پیش فروش ایران خودرو با فروش دانا، پژو 207 و سورن پلاس به نصف قیمت کارخانه برای مادران اعلام شد. آخرین مهلت تحویل خودروها شهریور ماه سال جاری است.

ایران خودرو در دومین پیش فروش از طریق سامانه یکپارچه خودرو، سهمیه ویژه مادران را تعیین کرده است. مشمولان طرح کمک خانواده و جوانان می توانند با پرداخت نیمی از قیمت کارخانه خودرو، ثبت نام اولیه خود را تکمیل کنند.

ایران خودرو جدیدترین پیش فروش برای مادران

دنا پلاس اتوماتیک با موتور سوپرشارژ، پژو 207 اتوماتیک و سورن پلاس دوگانه سوز خودروهای موجود در طرح ثبت نام خودروهای جدید مادران هستند. مشمولان می توانند با واریز کمتر از 50 درصد قیمت کارخانه و پرداخت موجودی پس از تحویل در شهریور 1402 ثبت نام کنند.

ذینفعان فروش فوری ایران خودرو به مادران چه کسانی هستند؟

مادرانی که سال گذشته در سامانه یکپارچه خودرو ثبت نام کردند و اسامی آنها به عنوان «قسمت سوم طرح پیش فروش خودرو اولویت اول مادر» به شرکت ایران خودرو اعلام شد، می توانند در این طرح شرکت کنند. این مادران به شماره 300096440 شرکت خودروسازی ایران خودرو پیامک ارسال کردند.
لینک ثبت نام ایران خودرو برای مادران

همانطور که گفته شد قیمت نهایی فروش خودروهای ایران خودرو مادران 1402 با توجه به قیمت روز تحویل محاسبه می شود. فرد منتخب باید برای تکمیل ثبت نام اولیه خود، مبلغ پیش پرداخت را از طریق سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به نشانی ir.ikco.esale به حساب خودرو واریز کند. عدم پرداخت کامل پیش پرداخت خودرو به منزله لغو طرح می باشد.

مهلت پرداخت ایران خودرو

پرداخت آخرین طرح فروش ایران خودرو از روز یکشنبه 20 اردیبهشت آغاز شده و تا چهارشنبه هفته آینده 30 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

برای مطالعه کامل شرایط و ضوابط دومین پیش فروش مادران ایران خودرو اینجا کلیک کنید.
مهم؛ شرایط ثبت نام وسایل نقلیه موتوری برای مادران

بر اساس آنچه تاکنون ذکر شد، مادران دارای دو فرزند و بیشتر می توانند با تکمیل مراحل ثبت نام سامانه یکپارچه فروش خودرو طرح مادر از سهمیه 50 درصدی خودروسازان استفاده کنند. اما همه مادران دو یا چند فرزند ندارند. بلکه شرط مهم این است که فرزند دوم یا بیشتر خانواده از آبان 1400 به بعد متولد شود.

دیدگاهتان را بنویسید