این دو ستاره خیال هواداران استقلال را شل کردند

این دو ستاره خیال هواداران استقلال را شل کردند

وقتی فرهاد مجیدی تصمیم گرفت در نهایت عارف آغاسی و آرش رضاوند را در فولاد خوزستان به خدمت بگیرد تا صالح حردانی را به جمع آبی پوشان بیاورد، بسیاری از هواداران استقلال به دلیل دفاع راست کاپیتان گفوری از این تغییر استقبال نکردند. .

اما مجیدی به تصمیم خود ایمان داشت و در نهایت توانست حردانی را به استقلال برساند. حردانی که قبل از پیوستن به استقلال یکی از بازیکنان ثابت دعوت شده به اردوی تیم ملی بود، خیلی زود از مصدومیت وریا غفوری استفاده کرد و به تیم ثابت استقلال پیوست.

بازگشت وریا به بازی با حضور همیشگی او در دربی همراه بود چرا که حردانی که روی نیمکت حضور داشت در اواسط نیمه دوم جایگزین کاپیتان شد و یکی از بهترین نمایش های خود را در استقلال در دربی ارائه کرد. در یک حرکت تمرین شده توپ به عقب فرستاده شد و به Rudy Zested رسید و او فضای کافی برای ارسال یک شوت دقیق داشت و نتیجه را به 1 – 0 تبدیل کرد.

همه اینها از یک طرف عکس منتشر شده او و وریا را از دل هواداران استقلال در فضای مجازی ربود. جایی که او و ورا دست روی شانه هایشان گذاشتند و به سمت رختکن رفتند. تصویری زیبا از دو رقیب، یکی با کاپیتان باتجربه و دیگری با یک مدافع جوان و موثر در تیم که بیشتر از منافع شخصی به استقلال فکر می کند.

دیدگاهتان را بنویسید