این ستاره باعث شد سرمربی استقلال عاشق او شود

این ستاره باعث شد سرمربی استقلال عاشق او شود

کوین یاماگا بازیکن چند پستی استقلال که در شروع لیگ برتر بیست و یکم از لیگ نروژ به استقلال پیوست، از همان روز اول حضورش در جمع آبی پوشان، کلمه سورپرایز به خوبی درک شد. این تیم
اگرچه خیلی ها فکر می کردند یاماگا به عنوان هافبک دفاعی یا راست و جایگزین وریا غفوری به استقلال اضافه می شود، اما این بازیکن در اولین بازی توسط فرهاد مجیدی به عنوان وینگر راست و مقابل ذوب آچان هر دو گل آبی پوشان به ثمر رسید. در فولادشهر

این بازیکن در فصل جاری لیگ برتر برخلاف فصل بیست و یکم که با 10 گل بهترین گلزن استقلال شد، در پست دفاع راست ساپینتو بازی می کرد. کوین یاماگا، ملی پوش فرانسوی استقلال در این فصل در اکثر بازی های خود در یک پست حضور داشته است، اما فصل گذشته با حضور در جناح راست در بازی هفته پانزدهم مقابل تراکتورسازی به فرم خود بازگشت.

در حالی که پیش بینی می شد یمگا پس از سه بازی در این پست مقابل ملوان مانند بازی با تراکتورسازی در لیگ و حذفی و اسپانیا در همان پست وینگر راست به میدان برود، ساپینتو باز هم این بازیکن را به عقب منتقل کرد و به عنوان بازیکن به میدان رفت. او به غیر از مازیار زارع (سرمربی ملوان) هم هواداران و هم متخصصان را شگفت زده کرد. تغییری که کمتر کسی انتظارش را داشت. اما نکته مهم تطبیق پذیری بالای این بازیکن و خدمت او به تیم است که هرجا به زمین اعزام می شود سعی می کند بهترین عملکرد را ارائه دهد. یاماگا در دیدار ملوان با درخشش در این پست، خط دفاعی استقلال را بیمه کرد و راه نفوذ بازیکنان ملوان از جناح راست را بست.

بدون شک این بازیکن که هر جا ساپینتو بخواهد بازی کرده است، با برخورد و عملکرد فنی خود سرمربی استقلال را تحت تاثیر قرار داده است.

دیدگاهتان را بنویسید