این ستاره های پرسپولیس با جدایی گل محمدی موافق هستند

این ستاره های پرسپولیس با جدایی گل محمدی موافق هستند

بلافاصله پس از پایان نیم فصل اول لیگ برتر، مدافع عنوان قهرمانی با شوک بزرگی مواجه شد. یحیی گل محمدی برای چندمین بار در سال های اخیر از سمت خود در پرسپولیس استعفا داد و آینده نامشخصی برای ادامه همکاری با پرسپولیس دارد. یحیی محبوبیت زیادی در بین پرسپولیسی ها داشت اما رفتار او در کنار نتایج ضعیفش در این فصل و البته حذف از لیگ قهرمانان آسیا باعث شد محبوبیت گل محمدی به حداقل برسد و یحیی دیگر حمایت کامل پرسپولیسی ها را نداشته باشد. نتیجه نگرفتن مقابل تیم های انتهای جدول و البته کیفیت بسیار پایین بازی های پرسپولیس دلیل این امر است.

ماجرا وقتی عجیب می شود که بدانیم چند بازیکن پرسپولیس از همکاری با گل محمدی راضی نیستند. این افراد که حتی چند بازیکن فیکس پرسپولیس هم در بین آنها حضور دارند از تاکتیک گل محمدی و تمرینات او گلایه دارند. این بازیکنان بدشان نمی آید با مربی دیگری همکاری کنند و به نوعی با رفتن یحیی موافق هستند. مشکلی که در نوع خود عجیب است و مشخص است که یحیی در بین بازیکنان پرسپولیس حریفانی دارد.

البته اکثر بازیکنان پرسپولیس با یحیی رابطه خیلی خوبی دارند و موافق ماندن او هستند. با این حال بین چند ستاره پرسپولیس و سرمربی این تیم اختلاف نظر فنی وجود دارد. اتفاقی که تا امروز خبری از آن در رسانه ها نبود و هیچکس درباره آن صحبتی نکرد. اما منابع موثق این موضوع را تایید می کنند و نشان می دهد یحیی حریفانی در تیمش دارد.