این ستاره پرسپولیسی ها را به دردسر انداخت

این ستاره پرسپولیسی ها را به دردسر انداخت

علیرضا بیرانوند بدون شک یکی از بهترین خریدهای پرسپولیس در این فصل است و در حال حاضر رکورددار کلین شیت در بازی های لیگ برتر در این فصل است. علیرضا که مقابل مس رفسنجان کلین شیت کرده بود، موفق شد مقابل ملوان کلین شیت کند تا دومین کلین شیت پیاپی خود در سال جدید را ثبت کند. بیرانوند در نیمه دوم دیدار مقابل ملوان به دلیل برخورد با یکی از بازیکنان حریف از ناحیه کمر احساس درد کرد و بلافاصله پزشک پرسپولیس به سمت او آمد و به او کمک کرد.

مشکل علیرضا اگرچه جدی نبود اما برای مدتی هواداران پرسپولیس و کادر فنی را نگران کرد. یحیی که در مسابقات قهرمانی عقب است، نیاز فوری به کسب حداکثر امتیاز در مسابقات باقی مانده لیگ دارد. از طرفی امید اصلی پرسپولیس قهرمانی در جام حذفی است و گل محمدی نمی خواهد ستاره تیمش را برای دیدارهای آینده از دست بدهد. بنابراین نگرانی یحیی بعد از مصدومیت بیرانوند کاملا طبیعی بود. به خصوص اینکه قبل از مسابقات جام جهانی بیرانوند از ناحیه کمر مشکل داشت و حتی در برخی مسابقات با آمپول برای تیمش بازی می کرد.

به همین دلیل پرسپولیسی ها نگران بودند که درد کهنه به بیرانوند بازگردد و او دچار مصدومیت شدید شود. هر چه بود خطر از سوی بازیکنان پرسپولیس نادیده گرفته شد و علیرضا پس از درمان سرپایی به کار خود ادامه داد تا یحیی و پرسپولیسی ها از دست ستاره تاثیرگذار این تیم راحت شوند.

با پیگیری های ما بعد از بازی هم مشخص شد که مشکل علیرضا جدی نیست و او می تواند در بازی های بعدی پرسپولیس را همراهی کند و از این بابت مشکلی وجود ندارد. لازم به ذکر است که بیرانوند دروازه بان شماره یک تیم ملی محسوب می شود که اولین شانس کسب دستکش طلا در این فصل یکی از رقابت های لیگ برتر است و بسیار امیدوار است در پایان به این عنوان ارزشمند دست یابد. فصل

دیدگاهتان را بنویسید